نوشته شده توسط : fariba ardam

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

این مجتمع با مساحت 10 هزار متر مربع در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده که شامل 17 طبقه می باشد . در چهار طبقه آن 700 واحد تجاری و پارکینگی با گنجایش 250 خودرو قرار دارد و در طبقات دیگر شامل 198 واحد مسکونی می باشد . از جمله امکانات آن آسانسور های متعدد ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی مدرن و ... می باشد .مسافران تور تور مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

این مجموعه شامل انواعی از سوغات مشهد ، لباس ، کیف و کفش ، لوازم آرایش ، عطر و ادکلن ، عینک ، طلا و جواهر و بسیاری کالاهای متنوع دیگر می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند برای رفع نیاز خود و خرید به این مجتمع رجوع کنند .

مرکز تجاری خیام مشهد

این مرکز تجاری در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، بیمه و حمل و نقل بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد .مسافران تور تور مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مرکز تجاری خیام مشهد

مسافران تور مشهد می توانند برای تهیه مایحتاج خود و همچنین خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند .

مطالب مرتبط:

مرکز تجاری خیام مشهد

 

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,مهمترین هتل های مشهد,, ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,معروف ترین هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,معرفی مشهد,درباره مشهد,بازدید از مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معروف ترین هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بلیط کیش

مدت زمان پرواز تهران كيش حدود 1 ساعت  و 30 دقیقه می باشد.

بلیط با ايرلاينهای كيش

هواپيمايی هاي ماهان ، معراج ، زاگرس ، كيش اير و ايران اير تور پروازهاي روزانه تهران به كيش را به صورت چارتر انجام مي دهند.بلیط کیش با هواپيمايی ایران ایر به صورت سیستمی بوده و در روزهای جمعه ، سه شنبه و  یکشنبه صورت می گیرد . در حال حاضر پروازهاي زاگرس ، ايران اير تور و كيش اير با هواپيماي بويينگ ام دي و پروازهاي معراج و ماهان با هواپيماي اير باس به مقصد كيش انجام مي شود.

  

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
7055 تهران کیش دوشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7057 تهران کیش دوشنبه ها 11:30 13:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7021 تهران کیش دوشنبه ها 14:00 15:45 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش دوشنبه ها 15:50 17:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7055 تهران کیش سه شنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7057 تهران کیش سه شنبه ها 11:05 12:50 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش سه شنبه ها 14:50 16:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7025 تهران کیش سه شنبه ها 16:35 18:20 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش سه شنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش چهارشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7021 تهران کیش چهارشنبه ها 10:30 12:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7025 تهران کیش چهارشنبه ها 16:00 17:45 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش چهارشنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش چهارشنبه ها 19:25 21:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7057 تهران کیش چهارشنبه ها 20:20 22:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش پنجشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش پنجشنبه ها 14:35 16:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7081 تهران کیش پنجشنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7025 تهران کیش پنجشنبه ها 20:00 21:45 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش جمعه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7429 تهران کیش جمعه ها 12:30 14:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش جمعه ها 15:25 17:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7025 تهران کیش جمعه ها 16:35 18:20 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش جمعه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7057 تهران کیش جمعه ها 20:05 21:50 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7025 تهران کیش شنبه ها 14:30 16:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش شنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7055 تهران کیش یکشنبه ها 06:20 08:05 شرکت هواپیمایی کیش ایر
350 تهران کیش یکشنبه ها 15:50 17:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر
7025 تهران کیش یکشنبه ها 16:35 18:20 شرکت هواپیمایی کیش ایر
7081 تهران کیش یکشنبه ها 17:30 19:15 شرکت هواپیمایی کیش ایر

 

مسیر تهران کیش

 

 

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط کیش آذر 94

قیمت بلیط کیش دی 94

قیمت بلیط کیش آبان 94


بلیط مشهد

فاصله هوایی تهران مشهد 741 کیلومتر می باشد. بلیط مشهد با ایرلاین های ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، ایران ایر تور ، معراج صورت می گیرد و پرواز سیستمی می باشد. پرواز مشهد با ایرلاین های زاگرس و کاسپین نیز به صورت چارتر انجام می شود.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
1067 تهران مشهد دوشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد دوشنبه ها 06:45 13:15 شرکت هواپیمایی ایران ایر
600 تهران مشهد دوشنبه ها 07:15 08:45 شرکت هواپیمایی آسمان
5213 تهران مشهد دوشنبه ها 08:25 09:55 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد دوشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
5235 تهران مشهد دوشنبه ها 09:25 10:55 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد دوشنبه ها 10:10 11:40 شرکت هواپیمایی آتا
966 تهران مشهد دوشنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5211 تهران مشهد دوشنبه ها 14:40 16:10 شرکت هواپیمایی آتا
1035 تهران مشهد دوشنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5233 تهران مشهد دوشنبه ها 15:10 16:40 شرکت هواپیمایی آتا
462 تهران مشهد دوشنبه ها 15:15 16:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
1081 تهران مشهد دوشنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
1037 تهران مشهد دوشنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
1067 تهران مشهد سه شنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد سه شنبه ها 07:15 08:50 شرکت هواپیمایی ایران ایر
960 تهران مشهد سه شنبه ها 08:05 09:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5211 تهران مشهد سه شنبه ها 09:10 10:30 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد سه شنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
5213 تهران مشهد سه شنبه ها 09:50 11:20 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد سه شنبه ها 10:05 11:35 شرکت هواپیمایی آتا
608 تهران مشهد سه شنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
1035 تهران مشهد سه شنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
8066 تهران مشهد سه شنبه ها 15:00 16:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
964 تهران مشهد سه شنبه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5235 تهران مشهد سه شنبه ها 20:10 21:40 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد سه شنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
460 تهران مشهد سه شنبه ها 21:30 23:05 شرکت هواپیمایی ایران ایر
1037 تهران مشهد سه شنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
968 تهران مشهد سه شنبه ها 23:15 00:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1067 تهران مشهد چهارشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
464 تهران مشهد چهارشنبه ها 06:15 07:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5229 تهران مشهد چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی آتا
5213 تهران مشهد چهارشنبه ها 08:10 09:40 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد چهارشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
602 تهران مشهد چهارشنبه ها 11:15 12:45 شرکت هواپیمایی آسمان
608 تهران مشهد چهارشنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
5233 تهران مشهد چهارشنبه ها 12:55 14:25 شرکت هواپیمایی آتا
966 تهران مشهد چهارشنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1035 تهران مشهد چهارشنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5211 تهران مشهد چهارشنبه ها 14:55 16:25 شرکت هواپیمایی آتا
964 تهران مشهد چهارشنبه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1037 تهران مشهد چهارشنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
968 تهران مشهد چهارشنبه ها 23:15 00:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1067 تهران مشهد پنجشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
464 تهران مشهد پنجشنبه ها 06:15 07:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
600 تهران مشهد پنجشنبه ها 07:30 09:00 شرکت هواپیمایی آسمان
5229 تهران مشهد پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی آتا
5213 تهران مشهد پنجشنبه ها 08:45 10:15 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد پنجشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد پنجشنبه ها 09:45 11:15 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5233 تهران مشهد پنجشنبه ها 10:00 11:30 شرکت هواپیمایی آتا
608 تهران مشهد پنجشنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
966 تهران مشهد پنجشنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
610 تهران مشهد پنجشنبه ها 14:20 15:50 شرکت هواپیمایی آسمان
5211 تهران مشهد پنجشنبه ها 14:45 16:15 شرکت هواپیمایی آتا
1035 تهران مشهد پنجشنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5235 تهران مشهد پنجشنبه ها 20:25 21:55 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد پنجشنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
460 تهران مشهد پنجشنبه ها 21:05 22:35 شرکت هواپیمایی ایران ایر
1067 تهران مشهد جمعه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
1033 تهران مشهد جمعه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
5211 تهران مشهد جمعه ها 09:40 11:10 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد جمعه ها 10:00 11:30 شرکت هواپیمایی آتا
5213 تهران مشهد جمعه ها 10:20 11:50 شرکت هواپیمایی آتا
602 تهران مشهد جمعه ها 11:00 12:30 شرکت هواپیمایی آسمان
608 تهران مشهد جمعه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
966 تهران مشهد جمعه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1035 تهران مشهد جمعه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
5233 تهران مشهد جمعه ها 15:20 16:50 شرکت هواپیمایی آتا
612 تهران مشهد جمعه ها 17:30 19:00 شرکت هواپیمایی آسمان
964 تهران مشهد جمعه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
460 تهران مشهد جمعه ها 19:05 20:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5235 تهران مشهد جمعه ها 20:25 21:55 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد جمعه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
1037 تهران مشهد جمعه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
968 تهران مشهد جمعه ها 23:15 00:40 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
1067 تهران مشهد شنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
464 تهران مشهد شنبه ها 07:10 08:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5213 تهران مشهد شنبه ها 08:10 09:40 شرکت هواپیمایی آتا
5229 تهران مشهد شنبه ها 08:20 09:50 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد شنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
260 تهران مشهد شنبه ها 10:30 12:10 شرکت هواپیمایی ایران ایر
602 تهران مشهد شنبه ها 11:00 12:30 شرکت هواپیمایی آسمان
608 تهران مشهد شنبه ها 12:30 14:00 شرکت هواپیمایی آسمان
966 تهران مشهد شنبه ها 13:05 14:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5211 تهران مشهد شنبه ها 14:40 16:10 شرکت هواپیمایی آتا
1035 تهران مشهد شنبه ها 14:50 16:10 شرکت هواپیمایی ماهان
460 تهران مشهد شنبه ها 15:25 16:55 شرکت هواپیمایی ایران ایر
964 تهران مشهد شنبه ها 18:05 19:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر تور
5233 تهران مشهد شنبه ها 20:20 21:50 شرکت هواپیمایی آتا
1081 تهران مشهد شنبه ها 20:30 22:00 شرکت هواپیمایی ماهان
1037 تهران مشهد شنبه ها 22:30 23:59 شرکت هواپیمایی ماهان
1067 تهران مشهد یکشنبه ها 05:50 07:20 شرکت هواپیمایی ماهان
600 تهران مشهد یکشنبه ها 06:55 08:25 شرکت هواپیمایی آسمان
5213 تهران مشهد یکشنبه ها 08:10 09:40 شرکت هواپیمایی آتا
1033 تهران مشهد یکشنبه ها 09:15 10:35 شرکت هواپیمایی ماهان
262 تهران مشهد یکشنبه ها 09:50 11:30 شرکت هواپیمایی ایران ایر
5229 تهران مشهد یکشنبه ها 10:05 11:35 شرکت هواپیمایی آتا
602 تهران مشهد یکشنبه ها 11:35 13:05 شرکت هواپیمایی آسمان

 

 

مسیر تهران مشهد

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط مشهد آذر 94

قیمت بلیط مشهد دی 94

قیمت بلیط مشهد آبان 94



:: موضوعات مرتبط: بلیط , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بلیط کیش,بلیط مشهد,قیمت بلیط هواپیما کیش,قیمت بلیط هواپیما مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

اگر با تور مشهد آذر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .بنای تاریخی مصلی پايین خیابان امروزه در حاشیه بلواری به همین نام در شهر مشهد قرار دارد اما در گذشته در بیرون از حصار شهر واقع بوده و نظر کاروانیان را به سوی خود جلب می‌نمود. بنای مزبور از نظر طرح و نقشه‌ی کلی معماری شامل ایوانی مرتفع و دو ایوانچه منتهی به فضاهای چهار ضلعی در طرفین با وضعیتی متقارن است. مصلی پایین خیابان مشهد یکی ازبناهای تاریخی شهر مشهد می باشد که از لحاظ طراحی و ساخت به نوبه خود یکی از شاهکارهای معماری میباشد.

از جمله تزيینات مصلی باید به کاشی معرق، گچبری، مقرنس و گره‌های هندسی و شمسه اشاره کرد که برای مسافران تور مشهد بسیار جالب می باشد.. این بنا در سال 1087ق مقارن با زمامداری شاه سلیمان صفوی به سعی و اهتمام «حاجی ملک» و معماری «حاجی شجاع بنای اصفهانی» به امر نواب عالی مقام «ابو صالح» از نقبای سادات رضوی مشهد (بانی مدرسه نواب) بنیان گردیده است.

 

در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از این مدرسه دیدن کنید .این مدرسه تاریخی در حاشیه‌ی جنوبی خیابان نواب صفوی (پايین خیابان) واقع گردیده و تنها مدرسه باقی‌مانده از دوره صفویه است که تا حدود زیادی هویت اولیه خود را حفظ کرده است و امروزه از فضای آن به عنوان خوابگاه طلاب کشور افغانستان استفاده می‌شود. که باعث شده از آن به عنوان مکانی مذهبی برای بازدید گردشگران تور مشهد بشمار آید و سالیانه طلاب زیادی را به آنجا جذب میکند.

مدرسه عباسقلی خان مشهد در سال 1077ق در زمان حکمرانی شاه سلیمان صفوی، به اهتمام عباسقلی‌خان (والی یا بیگلربیگی خراسان) و سرپرستی وزیرش «سعدالین محمد» ساخته شده است که در جریان توسعه حریم حرم رضوی و تعریض خیابان در سال 1376ش، سر در آن به طور ماهرانه‌ای برای بازدید گردشگران تور مشهد 10 متر به عقب کشیده شد.

 

اگر با تور مشهد پاییز 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .این بنای تاریخی به عنوان یکی از بزرگترین حمام‌های ایرانی با معماری منحصر بفرد خود در بازار بزرگ مشهد، در کنار مقبره امیر غیاث‌الدین ملک شاه (مسجد 72 تن) قرار دارد، اما امروزه دسترسی به این مکان از طریق خیابان اندرزگو 13 ممکن می‌باشد که این امر باعث شده علاقه مندان زیادی از دسترسی به این مکان معذور شوند بنای مزبور به اهتمام «مهدی قلی بیک جانی قربانی» امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل سده یازده قمری بنیان گردیده است.این بنا در تور مشهد تعطیلات پاییز 94 علاقه مندان زیادی برای بازدید دارد.

حمام مهدی قلی بیگ مشهد که بیشتر به حمام شاه شهرت داشته، مجموعه‌‌ای از فضاهای متعدد و متفاوت مشتمل بر پلکان ورودی، سر بینه، بینه، گرمخانه و... است. بزرگترین و زیباترین بخش این مکان بینه آن است که در طرح و نقشه‌ای مربع با هشت ستون سنگی و پوشش مدور و معماری ایرانی زیبا ، آراسته به نگارگری در سیزده لایه است، حمام مزبور در سال 1385ش به موزه مردم‌شناسی آستان قدس رضوی تغییر کاربری داد که سالیانه بازدید کنندگان تور مشهد از این مکان بازدید به عمل میاورند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مراکز خرید معروف مشهد

 

مرکز خرید آرمان در مشهد دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران حرم در تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد از نظر گردشگران تور مشهد دی 94 به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود برای مسافران تور لحظه آخری مشهد بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهرمشهد اشاره کرد.

 

 

نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه در سال 1372 تاسیس شد و در سال 1377 به بهره برداری رسید. شركت نمايشگاه بين المللي مشهد با تعهد به خدمات رساني بهينه در بازارهاي داخلي و بين الملي، مجموعه نمايشگاهي و همايشي خود را در سطح جهاني عرضه و با بهره گيري از تسهيلات فني پيشرفته و خدمات تخصصي طيفي وسيع از نمايشگاهها را در تور مشهد 94 برگزار مي كند.كل مساحت نمايشگاه 600000 مترمربع است كه فاز يك آن با فضاي مفيد نمايشگاهي به وسعت 250 هزار مترمربع بهره برداري شده است. فضاي مسقف آن به وسعت 20000 هزار مترمربع و فضاي باز مفيدآن 20 هزار مترمربع مي باشد.فضاي سبز به وسعت 80 هزار مترمربع محيطي دلپذير و با صفا برای مسافران تور مشهد مي سازد. سالن ها و سايت هاي نمايشگاهي فضاي باز به نحوي طراحي شده اند كه انتقال كالاها ، وسايل نقليه و وسايل نمايشگاهي به سهولت توسط مسافران تور مشهد پاییز 94 صورت بگيرد. نمایشگاه مشهد سالانه ميزبان بيش از 3 میلیون نفر و بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی بیش از 20 کشور است. نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله برای بازدید کنندگان تور مشهد به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای این مکان هستند.

 

 

 

مجتمع تجاری پروما که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… در طبقه همکف قرار دارد.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این مجتمع خرید کنید.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد , مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل جهان مشهد

هتل جهان در شهر مشهد مقدس واقع شده است که در دسته هتل های 3 ستاره مشهد قرار می گیرد. فاصله ای که هتل جهان مشهد از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن این شهر دارد به ترتیب 18 دقیقه و 20 دقیقه می باشد که مسافرین تور مشهد میتوانند این مسیر را با ماشین طی کنند. حرم مطهر امام رضا (ع) نیز از در فاصله ای 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد که برای زائرین فاصله ای مناسب است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد میتوان به صرافی، آسانسور، رستوران، سرویس به حرم و تاکسی سرویس، صدوق امانات، پارکینگ و مرکز خرید اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای فراهم کردن آسایش میهمانان تور مشهد 94 به تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. میهمانان تور مشهد برای گذراندن اوقاتی خوش و تفریح در این هتل نیز میتوانید از سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن بدنسازی آن استفاده کنید.

آدرس هتل جهان مشهد: مشهد، خيابان امام رضا، فلكه آب، پشت پاركينگ رضا، كوچه حوض 9 ، هتل جهان

هتل جهان مشهد

 

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد دی 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد آذر 94 امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد تعطیلات آذر 94 فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

کیفیت هتل مجلل درویشی مشهد؟

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد و در سال 1390 ساخته شده است. هتل درویشی در خیابان امام رضا(ع) و در فاصله 1400 کیلومتری و 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا(ع) قرار گرفته است. هتل اترک تور مشهد 94 دارای 25 طبقه است و دارای 223 اتاق برای میهمانان می باشد. این مجموعه دارای 800 متر مربع فضای سبز است. از امکانات این هتل می توان از رستوران ویژه میهمانان تور مشهد 94، لابی، آسانسور، لاندری، چایخانه سنتی، فروشگاه، ماهواره، پارکینگ، اینترنت در لابی، صندوق امانات، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، رم سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، کافی نت ویژه میهمانان تور مشهد 94 و ... نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل مجلل درویشی مشهد بازدید نمایید.

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد


 

هتل مجلل درویشی مشهد

 هتل مجلل درویشی مشهد

موضوع : تور مشهد


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل مجلل درویشی مشهد؟,آدرس هتل مجلل درویشی مشهد,قیمت هتل مجلل درویشی مشهد,امکانات هتل مجلل درویشی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
موضوع : تور مشهد


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فاصله هتل بزرگ طرقبه مشهد با حرم امام رضا (ع)؟,نظرات درباره هتل بزرگ طرقبه,کیفیت هتل بزرگ طرقبه,آدرس هتل بزرگ طرقبه, ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

فاصله هتل بزرگ طرقبه مشهد با حرم امام رضا (ع)؟

هتل بزرگ طرقبه تور مشهد 94 در فاصله 60 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. همچنین فرودگاه نیز 65 دقیقه از این هتل فاصله گرفته است. هتل بزرگ طرقبه یک هتل 4 ستاره در تور مشهد 94 می باشد و در دامنه رشته کوه بینالود و یک منطقه ییلاقی واقع شده است. این هتل از 315 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 تشکیل شده است. در این هتل فضای سبز بسیار زیبایی وجود دارد که میهمانان می توانند از آن لذت ببرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل بزرگ طرقبه مشهد مراجعه فرمایید.

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد

 

موضوع : تور مشهد


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فاصله هتل بزرگ طرقبه مشهد با حرم امام رضا (ع)؟,نظرات درباره هتل بزرگ طرقبه,کیفیت هتل بزرگ طرقبه,آدرس هتل بزرگ طرقبه, ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد تعطیلات شهریور 94 در این هتل اقامت کنید

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

در تور مشهد شهریور 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها.

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت

 

 

هتل سی برگ مشهد

ورودی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

لابی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

اتاق هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ، هتل های خوب مشهد ، بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

گنبد سبز مشهد

 

در تور مشهد 94 از این جاذبه دیدن کنید. بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است. این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته .

در تور مشهد شهریور 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهر مشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت . در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد و در سال 56 توسط وزارت فرهنگ و هنر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود. 

 

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی مشهد ، مکانهای زیارتی مشهد ، جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مقبره میرزا ابراهیم رضوی مشهد

 

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید. اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه از سادات رضوی در زمان صفویه بوده و در سال 1042 ق وفات نموده است . مقبره ميرزا ابراهيم  در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي واقع شده که با منظر ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.

 

در تور مشهد تعطیلات شهریور 94 از این روستای زیبا بازدید کنید

در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون هستند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است.  بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي همه مسافران تور مشهد آزاد است.

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

 

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

مقبره میرزا ابراهیم رضوی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی مشهد ، جاذبه های دیدنی مشهد ، دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کاخ ملک آباد مشهد

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 بازدید از این کاخ را از دست ندهید.ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. در تور مشهد 94از این کاخ دیدن کنید. پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.در تور مشهد 94 از بازدید این کاخ لذت خواهید برد

 کاخ ملک آباد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کاخ ملک آباد مشهد ، جاهای دیدنی مشهد، جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران ارم شاندیز در منطقه شاندیز مشهد نرسیده به میدان دوم در زمینی به مساحت 12000 متر درسال 1362 با مدیریت حسن ایزدی افتتاح شد . این رستوران شامل سه بخش رستوران سنتی ، فضای باز و سالن VIP میباشد. کارخانه ای برای تولید محصولات لبنی به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران ارم وجود دارد که تمامی محصولات این کارخانه فقط برای مصرف داخل رستوران میباشد .در رستوران ارم شاندیز خبری از دکوراسیون شیک و لوکس نیست، اما غذاهای آن  از خیلی از رستوران‌های لوکس بهتر می باشد و از نظر خود مشهدی‌ها و مسافران تور مشهد شهریور 94 ، بهترین شیشلیک‌ و ماهیچه و کباب در این رستوران موجود است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ارم شاندیز در مشهد , رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

برج آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری و امداد رسانی بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری درتور مشهد تابستان 94 میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری آلتون مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

اگر با تور مشهد 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .این بنا در میان میدانی به همین نام در خیابان آخوند خراسانی واقع گردیده و گنبد سبز نام جدیدی است که به این بنا داده شده است. بقعه‌ی مزبور پیش از این با نمای ساده در بدنه و گنبد، در میان قبرستانی از دوره صفویه به نام «میرهوا» قرار گرفته بود. بعدها به‌وسیله دیوارکشی محصور گردیده و پیرامون آن با درخت بلند و زیبا محوطه‌سازی شده است که نمای زیبایی به این بنا داده است .

با توسعه شهر مشهد و خیابان کشی‌ها، الحاقات از اطراف بنا برچیده شده و میان میدانی قرار گرفته است. نمای این بنا در سال 1353ش کاشیکاری شده و مرمت‌هایی در درون آن نیز انجام گردیده است که توانسته از فرسودگی این مجموعه جلوگیری نماید . فضای داخلی بقعه دارای کتیبه‌ای است با مضمون صلوات کبیره و حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که در پایان آن، نام راقم این سطور با عبارت «نمقه حسین بن محمد المشهدی» و تاریخ 1058ق دیده می‌‌شود. اگرچه برخی این مکان را مقبره شیخ محمد مؤمن می‌دانند اما عده‌‌ای نیز معتقدند بقعه مزبور آرامگاه شیخ محمد مومن عارف استرآبادی از شیوخ ذهبیه است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: گنبد سبز مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد تابستان 94 و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور لحظه آخری مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 هتل ۵ ستـــاره پدیده شاندیز مشهد با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی دارای ۶۳۷ اتاق و سوئیت مجلل و سبک معماری منحصر به فرد در ۳۹ طبقه با ارتفاع 250 متر در حال احداث می باشد.حجم هندسی این پروژه از دور نمـــاد عـدد ۸ به پــاس داشت امــام هشتم (علیه‌السلام) است. یکی از ۲ بال اصلی این هتل عملکرد مستقیم یک هتل ۵ ستاره متعارف را بر عهده دارد و بال دیگر آن در قالب مجتمع سرویس آپارتمان‌های بلند مرتبه که خدمات هتل ۵ ستاره را به مالکین یا ساکنین سوئیت‌ها و آپارتمان‌های متعدد و متنوع آن ارایه می‌نماید. در تور مشهد شهریور 94 در این هتل مجموعه امکاناتی مانند: رستوران‌های متعدد، استخر، سالن بدن سازی و ورزش، بیزینس سنتر، تالارهای پذیرایی و ... تدارک دیده شده است که خدمات خود را با کیفیت ممتاز به مراجعان گران‌قدر عرضه مـی‌دارد.زیر بنای هتل و مجموعه‌های وابستـــه به آن ۲۵۰ هزار متر مربع می‌بـــاشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پدیده مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از بازدید این مدرسه لذت خواهید برد.مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد.در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 بازدید از این مدرسه را از دست ندهید. از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.در تور مشهد 94 از مدرسه دیدن کنید

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد 94 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد 94 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد 94 در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد نزدیک می باشد. هتل لاله مشهد 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی ویژه مسافارن تور مشهد 94 , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است

آدرس: مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل الماس تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. در این هتل 176 اتاق برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در فاصله 100 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل الماس دسترسی خوبی به راه‌آهن، فرودگاه و بازارهای مشهد دارد. این هتل در خیابان امام رضا مابین خیابان های امام رضای 4 و 6 قرار گرفته است. همچنین فرودگاه در فاصله 25 دقیقه ای از هتل تور مشهد 94 قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، بیلیارد، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات شخصی، استخر، سالن ورزشی ویژه مسافران تور کیش 94 و...

آدرس: مشهد، بین امام رضا 4 و 6

 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل الماس مشهد بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل الماس مشهد؟,امکانات هتل الماس مشهد,موقعیت هتل الماس مشهد,نظرات درباره هتل الماس مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آسیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در خیابان پاسداران مشهد واقع شده است. فرودگاه بین المللی 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. در ابن هتل در مجموع 157 اتاق وجود دارد. امکانات این هتل شامل آسانسور، لابی، سالن كنفرانس‌ ویژه مسافران تور مشهد 94، صندوق امانات اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور، استخر، سونا، جكوزی، پاركينگ اختصاصی هتل و... می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، روبروی سینما قدس

 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از  نظرات مسافران درباره هتل آسیا مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل آسیا مشهد؟,کیفیت هتل آسیا مشهد,موقعیت هتل آسیا مشهد,نظرات درباره هتل آسیا مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ایران تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل 10 طبقه می باشد و در مجموع از 164 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل ایران در خیابان خسروی مشهد احداث شده است و یک بار در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد. این هتل دسترسی آسانی برای مسافران تور مشهد 94 به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، تهویه، تلویزیون، آسانسور، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس، اینترنت در واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، تلفن، یخچال، کافی نت، خشکشویی، مینی بار ویژه مسافارن تور مشهد و... می توان اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل ایران مشهد بازدید نمایید.

 

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل ایران مشهد؟ , کیفیت هتل ایران مشهد , موقعیت هتل ایران مشهد , نظرات درباره هتل ایران مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد