نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل رجینا اسپانیا

هتل رجینا اسپانیا از هتل های 4 ستاره در قلب شهر مادرید می باشد و در مجاورت میدان Puerta del Soll قرار گرفته است. ایستگاه متروی Sevilla، تنها 1000 متر از هتل فاصله دارد و یک ایستگاه اتوبوس نیز درست در خارج هتل واقع شده است. هتل رجینا دارای 99 اتاق استاندارد، سوئیت عروس و دامادهای جوان،سوئیت وی آی پی می باشد. رستوران مدیترانه ای هتل نیز انواع خوراک های اسپانیایی را سرو می کند که مسافران تور اروپا می توانند از غذاهای خوشمزه آن میل نمایند.

امکانات هتل رجینا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، اتاق جلسه، کرایه دوچرخه، کتابخانه، اتاق و امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، خدمات تورها، گاوصندوق و ... می باشند.

هتل ملیا کاستیلا اسپانیا

هتل ملیا کاستیلا اسپانیا از هتل های 5 ستاره خوب اسپانیا می باشد که در شهر مادرید واقع شده است. ایستگاه مترو Cuzco حدود 200 متر از هتل فاصله دارد. هتل ملیا کاستیلا اسپانیا دارای 915 اتاق که شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، سوئیت های لوکس می باشند و مجهز به کلیه امکانات رفاهی هستند. امکانات خوبی در این هتل برای گردشگران تور اروپا وجود دارد.

امکانات هتل ملیا کاستیلا اسپانیا شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، استخر روباز، استخر سرباز، فروشگاه، مرکز تجارت، صرافی، اتاق و امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل ویلا مانا اسپانیا

هتل ویلا مانا اسپانیا (Hotel Villa Magna) از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می باشد که در منطقه Salamanca واقع شده است. این هتل دارای 150 اتاق و سوئیت که به اینترنت و حمام مرمری مجهز بوده و از چشم انداز خیابان Serrano و کوچه Castellana برخوردار می باشند. رستوران هتل با سرو غذاهای خوشمزه و سنتی از گردشگران تور اروپا پذیرایی می کند. هتل ویلا مانا به مراکز خرید نزدیک می باشد. فاصله هتل تا ورزشگاه سانتیاگو 10 دقیقه می شود.

امکانات هتل ویلا مانا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، سرویس نگهداری کودکان، مرکز تجارت، صرافی، امکانات اتاق VIP، لاندری، گاوصندوق، باغ، اتاق و امکانات برای معلولین ، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل سیلکن گران هاوانا اسپانیا

هتل سیلکن گران هاوانا اسپانیا از هتل های 4 ستاره خوب اسپانیا می باشد که در شهر زیبا و توریستی بارسلونا قرار دارد. این هتل دارای 145 اتاق و سوئیت شیک با طراحی و دکوراسیونی دل نشین با امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، مینی بار، حمامی تمیز با مواد بهداشتی مورد نیاز، چای ساز و سرویس بهداشتی برای ارائه خدماتی با کیفیت به گردشگران تور اروپا وجود دارند. ایستگاه مترو Girona در 200 متری هتل قرار دارد.

امکانات هتل سیلکن گران هاوانا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، ماساژ، سولاریوم، اتاقهای پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خانوادگی، امکانات اتاق VIP، کرایه اتومبیل، خدمات تورها، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت وای فای و ... می باشند.

هتل گران ملیا دان اسپانیا

هتل گران ملیا دان اسپانیا (Gran Meliá Don Hotel) از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می باشد که در کنار ساحل دون په‌په و در نزدیکی شهر قدیمی ماربلا قرار دارد. رستوران این هتل انواع استیک، غذاهای کبابی و غذاهای مدیترانه‌ای را سرو می‌کند. رستوران تاهینی هم در کنار منظره زیبای دریا، انواع غذاهای ژاپنی را ارائه می‌کند که گردشگران تور اروپا می توانند از این منظره زیبا لذت ببرند. هتل گران ملیا دان اسپانیا دارای 194 اتاق مجهز به تلویزیون هوشمند با شبکه‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات الکترونیکی، مینی‌بار و اینترنت می باشد. فاصله هتل تا پارک پاکو کانتوس 5 دقیقه و تا منطقه تاریخی ماربلا نیز 2 کیلومتر می شود.

امکانات هتل گران ملیا دان اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، 3 استخر در فضای باز و آبگرم، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، سالن ورزشی، 2 زمین تنیس، خدمات تورها، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی کودکان، آرایشگاه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق VIP، خدمات فکس و کپی و ... هستند.



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های اروپا, لیست هتل های اروپا, بهترین هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره ایتالیا هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم است که دارای موقعیت مناسبی است. این هتل دارای 46 اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار گردشگران تور اروپا قرار داده است.

امکانات هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم ایتالیا برای مسافران تور اروپا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، روزنامه، آسانسور، تهویه، تریا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... هستند.

هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره خوب ایتالیا هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا است که با علایق گردشگران تور اروپا سازگار می باشد. از ویژگی های متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی خوب آن است. هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا دارای 135 اتاق با کلیه امکانات رفاهی می باشد.

امکانات رفاهی هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا برای گردشگران تور اروپا و ایتالیا عبارتند از : رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، گرمایش، روزنامه، بالکن، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، اتو کشی، فکس و کپی و...

هتل لا گریف لاکساری ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره معروف ایتالیا هتل لا گریف لاکساری ایتالیا (La Griffe Luxury Hotel) است که از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. مراکز خرید رم در اطراف این هتل قرار دارند و همچنین مکان های تفریحی از جمله کولوسئوم و پله های اسپانیایی به هتل لا گریف لاکساری نزدیک هستند. این هتل دارای 127 اتاق با کلیه امکانات رفاهی می باشد. گردشگران تور اروپا می توانند از بخش ماساژ درمانی این هتل بهره مند شوند.

از امکانات هتل لا گریف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، ماساژ، دوچرخه سواری، کوه نوردی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرویس نگهداری کودکان، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور و... اشاره کرد.

هتل پالاززو مانفردی ایتالیا

هتل پالاززو مانفردی ایتالیا (Hotel Palazzo Manfredi) از هتل های 5 ستاره خوب ایتالیا می باشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است. این هتل دارای 16 اتاق با امکانات عالی می باشد. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو Colosseo دو دقیقه می شود. امکانات هتل پالاززو مانفردی ایتالیا برای گردشگران تور اروپا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران،  اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های ضد صدا، امکانات اتاق VIP، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... هستند.

هتل رادیسن بلو اس ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره لوکس ایتالیا هتل رادیسن بلو اس رم( Radisson Blu es. Hotel Rome ) می باشد که در پشت ایستگاه قطار شهری Roma Termini Train Station قرار گرفته است. این هتل دارای 232 اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد. فاصله هتل رادیسن بلو اس تا ایستگاه مترو Vittorio Emanuele Metro Station، پنج دقیقه می شود. از نظر امکانات رفاهی و دسترسی این هتل برای گردشگران تور اروپا بسیار  مناسب می باشد.

امکانات رفاهی هتل رادیسن بلو اس ایتالیا شامل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق کنفرانس، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، فکس و کپی، مرکز تجارت، امکانات اتاق VIP، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و... می شود.



:: برچسب‌ها: هتل های خوب اروپا, هتل های ارزان اروپا, بهترین هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل کلاریدگ فرانسه

هتل کلاریدگ یکی از هتل های 4 ستاره در قلب پاریس و در 300 متری خیابان مشهور شانزه لیزه قرار دارد موقعیت جغرافیایی بی نظیر و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی و تاریخی شهر از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. هتل کلاریدگ دارای 42 اتاق خانوادگی، اتاق ­هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت ­های مدرن و شیک می باشد که تمامی اتاق های آن دارای تهویه مناسب و دکوراسیون زیبا هستند. پیشنهاد می شود که مسافران تور اروپا به رستوران هتل کلاریدگ فرانسه بروند و از غذاهای خوشمزه آن میل نمایند.

از دیگر امکانات و خدمات هتل کلاریدگ فرانسه می توان به پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، اتاقهای ضد صدا، منطقه بدون سیگار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و... اشاره کرد.

اتاق هتل کلاریدگ فرانسه

رستوران هتل کلاریدگ فرانسه

لابی هتل کلاریدگ فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه (Le Burgundy Paris) یکی از هتل های 5 ستاره لوکس پاریس است. اقامت در این هتل مجلل و دیدن مکان های تاریخی و زیبای شهر پاریس خاطرات به یاد ماندنی را برای گردشگران تور اروپا به جا می گذارد. هتل در 400 متری میدان کنکورد پاریس و بین میدان واندوم و خیابان سنت اونوره و در میان مثلث طلایی شانزه لیزه، مادلین و اوپرا قرار دارد. فاصلههتل لی بارگاندی فرانسه تا مغازه ها و ایستگاه های مترو و اتوبوس پیاده 2 دقیقه است و تا ایستگاه قطار سن لازار و موزه لوور 10 دقیقه می باشد. تعداد اتاق های این هتل 59 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز و لوکس می باشند و دارای تهویه مطبوع هستند.

امکانات هتل لی بارگاندی فرانسه شامل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، مرکز سلامت و آبگرم، سالن غذاخوری، کافی شاپ، اتاق های ویژه معلولین، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتاق های عایق صدا، فروشگاه هدایا و سوغات، صرافی، فکس و کپی و... می باشد.

اتاق هتل لی بارگاندی فرانسه

رستوران هتل لی بارگاندی فرانسه

استخر هتل لی بارگاندی فرانسه

اتاق هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره پاریس هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه می باشد که دارای 192 اتاق یک تخته، دو تخته، اتاق های خانوادگی و سوئیت مخصوص تازه عروس و همچنین دارای اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. کلیه اتاق ها لوکس و مدرن هستند و دارای امکانات حمام، سیستم تهویه، سشوار، تلویزیون ال سی دی، یخچال، صندوق امانات، تلفن، بالکن، بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشند. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو فرانکلین ریزولت 5 دقیقه و تا ایستگاه مترو Saint Philippe du Roule، تنها 400 متر است. رستوران هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه با ارائه غذاهای متنوع و عالی آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا هستند.

امکانات هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، مرکز بدنسازی، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت و... می باشد.

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

اتاق هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

رستوران هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه 

هتل لی موریس فرانسه

هتل بزرگ و 5 ستاره لی موریس (Le Meurice) در مرکز شهر پاریس و در مجاورت پارک Jardin des Tuileries قرار گرفته است. هتل نزدیک ایستگاه متروی Tuileries قرار دارد. فاصله هتل تا میدان de la Concorde و شانزالیزه 5 دقیقه است. رستوران این هتل بسیار معروف است و دارنده نشان 3 ستاره کیفیت Michelin می باشد، مسافران تور اروپا با اقامت در هتل لی موریس فرانسهمی توانند از غذاهای بی نظیر این رستوران سرو نمایند. کلیه اتاق ها لوکس و شیک هستند و دارای حمام مرمری با حوله حمام و دمپایی، تلویزیون متصل به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، فیلم و موسیقی رایگان می باشد. موزه لوور در 600 متری هتل لی موریس فرانسه واقع است.

امکانات هتل لی موریس فرانسه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن بدنسازی، مرکز آبگرم، جکوزی، مرکز ماساژ، فروشگاه سوغات، سالن همایش، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب، امکانات اتاق VIP، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتاق های ویژه معلولین، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و... می باشد.

هتل لی موریس فرانسه

اتاق هتل لی موریس فرانسه

رستوران هتل لی موریس فرانسه

اتاق هتل لی موریس فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه (Hôtel de Crillon) یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر پاریس است که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. این هتل دارای 147 اتاق که مجهز به کلیه امکانات می باشد. از امکانات هتل دی کریلن برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه در هتل، امکانات ویژه معلولین، گاو صندوق، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد.

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

اتاق هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های اروپا, بهترین هتل های اروپا, رزرو هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل کلاریس جی ال یکی از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد که در منطقه بارسلونا پذیرای مسافران و گردشگران تور اروپامی باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, مرکز SPA, سولاریوم, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, صبحانه در اتاق, صرافی, واکس, صندوق امانات, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, شاتل, ترنسفر فرودگاهی, رستوران, کافی شاپ, آسانسور, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. هتل کلاریس دارای 120 اتاق لوکس و با امکانات کامل می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا (Zenit Barcelon Hotel) از هتل های 4 ستاره خوب اسپانیا می باشد. این هتل دارای 71 اتاق با امکانات تلویزیون، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت وای فای و ... می باشد. در رستوران هتل زنیت اسپانیا گردشگران تور اروپا می توانند انواع غذاهای بین المللی و اسپانیایی پرطرفدار را سفارش دهند. فاصله هتل زنیت اسپانیا تا مکان های تاریخی و دیدنی اسپانیا حدود 15 دقیقه می شود. از دیگر امکانات رفاهی هتل زنیت اسپانیا می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، خشکشویی، پارکینگ، سالن کنفرانس، اتاق ویژه معلولین، آسانسور، خدمات فکس و کپی، خدمات تور و ... اشاره داشت.

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا از هتل های 4 ستاره خوب در بارسلونا می باشد. هتل نزدیک پلازا کاتالونیا واقع شده است. این هتل دارای 221 اتاق مجهز به تلویزیون، تلفن، اینترنت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، سشوار و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر می شود. هتل کاتالونیا اسپانیا دارای دو رستوران می باشد که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی ار گردشگران تور اروپا می باشند.

امکانات هتل کاتالونیا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، خشکشویی، سالن زیبایی، ماساژ، آسانسور و ... هستند.

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا از هتل های 3 ستاره خوب اسپانیا می باشد. فاصله هتل تا کاخ کاتالونیا 20 دقیقه می شود. ایستگاه ‏Sants در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل ویلادومات اسپانیا قرار دارد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از آنجا به فرودگاه بارسلونا بروند. همچنین ایستگاه مترو هاسپیتال کلینیک در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل فرار دارد. در این هتل لوکس اتاق ها دارای امکانات حمام اختصاصی، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع و ... هستند. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه برای گردشگران ارائه می شود. هتل ویلادومات اسپانیا به طور 24 ساعته آماده پذیرش می باشد. به گردشگران تور اسپانیا پیشنهاد می کنیم که با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا (UrbanMadridHotel) از هتل های 5 ستاره خوب اسپانیا می باشد. که در فاصله ی 300 متری از میدان اصلی مادرید قرار دارد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون زیبا و شیک می باشند و مجهز به امکانات لوکس و مدرن هستند. این هتل همچنین دارای 3 رستوران است که به انواع غذاهای متنوع و خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تور اروپا می باشد.

امکانات هتل اوربان مادرید اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، رستوران، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، امکانات اتاق VIP، اینترنت WiFi، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا



:: برچسب‌ها: هتل های معروف اروپا, بهترین هتل های اروپا, لیست هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا از هتل های 3 ستاره خوب شهر رم می باشد. این هتل 5 طبقه دارای 23 اتاق با امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، مینی بار، سشوار، چای ساز، قهوه ساز و ... می باشد. فاصله هتل مارکو پولو ایتالیا تا فرودگاه ونیز 3.2 کیلومتر می شود. فروشگاه ها و وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل وجود دارند که دسترسی گردشگران تور ایتالیا را برای نقاط مختلف شهر راحت نموده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل مارکو پولو ایتالیا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خدمات فکس و کپی، سوئیت های خانوادگی، صرافی، اتاق چمدان، خدمات نگهداری از کودک، آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا از هتل های 4 ستاره خوب در شهر رم می باشد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه می شود. گردشگران تور اروپا می توانند با استفاده از ایستگاه مترو ترمینی که در نزدیکی هتل قرار دارد از مکان های دیدنی همچون واتیکان،پلکان اسپانیایی و کلوسیوم دیدن نمایند. اتاق های هتل آگوستا لوچیلا پلاس ایتالیا مجهز به تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تخت های هوشمند مجهز به ماساژ، مینی بار رایگان، سشوار، صندوق امانات و ... می باشند. این هتل دارای یک رستوران نیز می باشد که هر روز آماده پذیرایی و خدمت رسانی به گردشگران و مسافران تور ایتالیا هستند. در این هتل امکان کرایه دوچرخه وجود دارد.

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم از هتل های 4 ستاره خوب ایتالیا می باشد. فاصله هتل آرتیس رم ایتالیا تا مرکز شهر رم 9 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 70 اتاق با امکانات لوکس و مدرن است. هتل در فاصله 10 دقیقه ای از ایستگاه مترو قرار دارد. از امکانات هتل آرتیس رم ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، مرکز تجارت، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا (BestWesternMondial) از هتل های 4 ستاره لوکس و خوب ایتالیا می باشد. این هتل 5 طبقه دارای 84 اتاق مجهز به حمام اختصاصی، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، تلویزیون و گاوصندوق می باشد. فاصله هتل بست وسترن مندیال تا ایستگاه مترو Repubblica حدود 150 متر می شود. هتل تا کلیسای سانتا ماریا 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. گردشگران و مسافران می توانند با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

امکاناتی که هتل بست وسترن مندیال ایتالیا برای گردشگران تور اروپا ارائه می دهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، اتاق کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور و ... می باشند.

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل مجستیک رم ایتالیا

هتل مجستیک رم ایتالیا از هتل های 5 ستاره لوکس ایتالیا می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر 500 متر می شود. این هتل دارای 98 اتاق با امکانات اینترنت، گاوصندوق، چای/قهوه‌ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع مرکزی، حمام، دوش، وان حمام، سشوار، تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، رادیو می باشد. نزدیک‌ترین شبکه‌های حمل و نقل عمومی هم در 100 متری هتل می باشد. رستوران هتل مجستیک رم ایتالیا با انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا است.

از امکانات هتل مجستیک رم ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، اتاق کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، صندوق امانات، کمک های پزشکی، تبدیل ارز، لاندری، آسانسور و ... اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: آفر هتل های اروپا, لیست هتل های اروپا, هتل های اروپا, رزرو هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل وارویک فرانسه

هتل 4 ستاره وارویک فرانسه در قلب پاریس و خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. ایستگاه مترو جرج 5 در نزدیکی هتل می باشد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی پاریس دیدن نمایند. این هتل دارای 149 اتاق با دکوراسیون زیبا و امکانات لوکس می باشد. هتل وارویک فرانسه دارای 1 رستوران و 1 کافه بار است که گردشگران تور فرانسهمی توانند انواع غذاهای فرانسوی خوشمزه را میل نمایند. همچنین در فصل تابستان امکان سرو غذا در تراس هتل که چشم اندازی زیبا از برج ایفل دارد امکان پذیر است.

امکانات هتل وارویک فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، سالن کنفرانس، خشکشویی، ماساژ، صرافی، صندوق امانات، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، باشگاه بدنسازی، خدمات نگهداری از کودک و ... هستند.

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

 

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه از هتل های 4 ستاره خوب فرانسه می باشد. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه می باشند. این هتل دارای 354 اتاق با چشم اندازی از برج ایفل با امکانات حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشد. به گردشگران تور فرانسه پیشنهاد می کنیم که از غذاهای رستوران هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه میل نمایند و لذت ببرند.

از دیگر امکانات هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، باغ، کافی نت، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک و ... اشاره کرد.

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه از هتل های 4 ستاره لوکس فرانسه می باشد. این هتل در قلب پاریس و در فاصله 10 دقیقه از خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه دارای 463 اتاق با امکانات لوکس و عالی برای گردشگران تور اروپا می باشد. در فاصله 400 متری از هتل ایستگاه مترو قرار دارد. گردشگران تور فرانسه با سفر به این کشور و اقامت در هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه اقامت خوشی را سپری خواهند کرد.

امکانات هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ، خدمات فکس و کپی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل جالس فرانسه

هتل جالس فرانسه از بهترین هتل های 4 ستاره فرانسه که در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است. این هتل دارای 101 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام خصوصی، اینترنت وای فای و ... می باشد. گردشگران تور اروپا می توانند با یک پیاده روی 3 دقیقه ای به ایستگاه مترو بروند. از امکانات رفاهی هتل جالس فرانسه می توان به پذیرش ساعته، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه از هتل های 4 ستاره فرانسه می باشد که در نزدیکی برج ایفل قرار گرفته است. این هتل دارای 182 اتاق با امکانات سیستم تهویه هوا، تخت، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، امکانات چای و قهوه، اینترنت وای فای، حمام با وان و سشوار می باشد. نزدیکی هتل مرکور پاریس فرانسه به ایستگاه مترو امکان دسترسی گردشگران تور اروپا را به نقاط مختلف آسان نموده است.

امکانات هتل مرکور پاریس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، باغ، پارکینگ و ... هستند.

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه



:: برچسب‌ها: لیست هتل های اروپا, هتل های اروپا, رزرو هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل 5 ستاره وستین پالاس اسپانیا از هتل های مجلل و معروف اسپانیا است که در مرکز مادرید واقع شده است. این هتل دارای 467 اتاق لوکس با امکانات عالی می باشد. از امکانات هتل وستین پالاس اسپانیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، سونا، سولاریوم، حمام ترکی، سرویس نگهداری از کودکان، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، اتاق و امکانات ویژه معلولین، اتاق های ضد صدا، گرمایش و ... اشاره کرد.

هتل اوهلا اسپانیا

هتل اوهلا اسپانیا (Ohla Hotel Spain) از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای تا میدان بزرگ Plaza Catalunya واقع شده است. هتل اوهلا دارای 74 اتاق با چشم اندازی از خیابان های Via Laietana و Calle Comtal می باشد. فاصله ایستگاه متروی Urquinaona تا این هتل 200 متر می شود. گردشگران تور اروپا می توانند اطلاعاتی را راجع به منطقه از دفتر گردشگری هتل کسب نمایند. تهیه بلیط توسط دفتر گردشگری صورت می گیرد.

امکانات هتل اوهلا اسپانیا شامل رستوران، استخر روباز، سونا، سولاریوم، استخر سرباز (فصلی)، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، مرکز بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، کرایه دوچرخه، اتاق و امکانات برای معلولین، گاوصندوق، امکانات اتاق VIP، اتاقهای ضد صدا، گرمایش و ... هستند.

هتل ریتز مادرید گل اسپانیا

هتل ریتز مادرید گل اسپانیا از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می باشد. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بی نظیری است و با خدمات عالی خود آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا می باشد. این هتل دارای 162 اتاق با امکانات عالی و طراحی زیبا تزئین شده اند. از امکانات رفاهی هتل ریتز مادرید گل می توان به رستوران، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، مرکز بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس نگهداری کودکان، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، امکانات اتاق VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، مرکز تجارت و ... اشاره کرد.

هتل ولینگتن اسپانیا

هتل ولینگتن اسپانیا ( Wellington Hotel Spain ) از هتل های 5 ستاره اسپانیا است که در منطقه سالامانکا مادرید واقع شده است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو Retiro، فقط 250 متر می باشد. این هتل دارای 250 اتاق با امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام سنگ مرمر، اینترنت وای فای و شیشه های دوجداره می باشند.

از دیگر امکانات هتل ولینگتن اسپانیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، صرافی، خدمات تورها، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی و ... اشاره کرد.

هتل پالاس گل اسپانیا

هتل پالاس گل اسپانیا (Hotel Palace GL Spain) از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد. این هتل دارای 125 اتاق شیک و بزرگ مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار و تهویه مطبوع می باشد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو Urquinaona حدود 5 دقیقه می شود. از امکانات هتل پالاس گل اسپانیا برای مسافران تور اروپا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، امکانات اتاق VIP، سوئیت مخصوص تازه عروس، فروشگاه، باغ، لاندری، خدمات تورها، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های اروپا, بهترین هتل های اروپا, لیست هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دی وستین اکسسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسسلسیر ایتالیا یکی از هتل های 5 ستاره شهر رم است که از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است. تعداد اتاق های این هتل 316 اتاق با کلیه امکانات می باشد. در بیرون از هتل دی وستین اکسلسیر به صورت پیاده، فاصله بین ویلا بورگس و پیازا باربرینی تنها 5 دقیقه است. درعین‌حال که وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز هتل را به نقاط مرکزی شهر رم متصل می‌کنند. از امکانات هتل دی وستین اکسسلسیر ایتالیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، کافی شاپ، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، اینترنت و... اشاره کرد.

هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا

هتل 5 ستاره بسلو آلف لاکساری ایتالیا (Boscolo Aleph Luxury Hotel) در موقعیتی آرام در مرکز تاریخی شهر رم و در مجاورت ایستگاه متروی Barberini قرار گرفته است. هتل امکاناتی را از قبیل مرکز آب گرم، بار بام و یک رستوران عالی به گردشگران تور اروپا ارائه می دهد. مرکز مجلل آب گرم که در طبقه زیرین هتل قرار گرفته، از سونا و حمام ترکی برخوردار بوده و انواع معالجات زیبایی را ارائه می دهد. یک اتاق بدنسازی و یک استخر گرم سوپوشیده نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است. رستوران Sin و بار Angelo در فضایی پر نقش و نگار، با سرو خوراک های خوشمزه و نوشیدنی از مسافران تور اروپا پذیرایی می کنند. از دیگر امکانات هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، سرویس مستخدم، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، اتاقهای ضد صدا، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گرمایش، منطقه بدون سیگار و سرویس نگهداری کودکان اشاره کرد.

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت (San Clemente Palace Hotel & Resort Venice) از هتل های 5 ستاره ایتالیا است که از نظر موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی یه اماکن توریستی را راحت کرده است. این هتل دارای 200 اتاق با امکانات کامل است اتاق های هتل تمیز و مرفه است و مسافران تور اروپا می توانند روز شب خود را در آنجا با آرامش سپری کنند. می توانید برای خرید به فروشگاه های متعدد هدایا و سوغات که در هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز وجود دارند بروید.

امکانات هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا برای گردشگران تور اروپا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سرباز (فصلی)، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، سرویس نگهداری کودکان، اتاقهای پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تریا، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... می باشد.

هتل برنینی بریستلایتالیا

هتل 5 ستاره لوکس برنینی بریستل ایتالیا (Bernini Bristol Italy) در شهر رم واقع شده است که موقعیت این هتل دسترسی به اماکن توریستی را برای گردشگران تور اروپا راحت کرده است. تعداد اتاق های این هتل 127 اتاق با کلیه امکانات می باشد.

امکانات هتل برنینی بریستل ایتالیا رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، اتاق های پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، امکانات اتاق VIP، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایش و... می باشد.

هتل دی راسی ایتالیا

هتل 5 ستاره دی راسی ایتالیا مابین میادین Piazza del Popolo و Piazza di Spagna شهر رم قرار گرفته است که موقعیت این هتل بسیار خوب است. اتاق های باشکوه هتل به باغ شیب دار Secret مشرف بوده و طراحی اکثر آنان متأثر از دو سبک سنتی و مدرن می باشد. گردشگران تور اروپا حتما به رستوران  Le Jardin de Russie مراجعه کنند و از غذاهای بی نظیر این رستوران لذت ببرند و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

امکانات هتل دی راسی ایتالیا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، تریا، گرمایش و سرویس نگهداری کودکان می باشد.

آدرس هتل : Via del Babuino, 9, 00187 Roma, Italy



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های اروپا, هتل های اروپا, رزرو هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال (Hyatt Regency Paris Etoile) که قبلا به «هتل کنکورد لا فایت» (Concorde La Fayette) مشهور بود در نزدیکی «طاق پیروزی» (Arc de Triomphe) و شانزه‌ لیزه واقع شده است. اتاق‌های کاملا مجهز هتل حیات رجنسی اتوال فرانسهرو به منظره‌ی شهر هستند و تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون کابلی و گاوصندوق دارند. اگر مترو سوار شوید، پنج دقیقه‌ای به منطقه‌ی «مرکز کنگره» (Palais des Congrès) و منطقه‌ی بازرگانی «لَدفانس» (La Defense) می‌رسید. از هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه با ۸ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو «پورت مایو» (Porte Maillot) می‌رسید. سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه شارل دو گل مقابل هتل حیات رجنسی اتوال است. این هتل سالن ورزشی، رستوران، وای‌فای رایگان و اینترنت باسیم رایگان، صرافی، تهیه بلیت، خدمات نگهداری از بار، خدمات کانسیرژ، امکانات کاری و برگزاری جلسه، فکس، کپی، سوغاتی فروشی، سوئیت ماه عسل و اتاق VIP دارد. تسهیلات معلولان، اتاق‌های مجهز به عایق صوتی و فروشگاه هم دارد.

مسافران و گردشگران تور اروپا با سفر به فرانسه و انتخاب هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه می توانند سفر به یاد ماندنی و خوبی را داشته باشند.

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

لابی هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

اتاق هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام (Hôtel Beauchamps) در مثلث طلایی پاریس، در چند قدمی خیابان مشهور شانزه لیزه قرار دارد. سوئیت‌های راحت و بزرگ هتل رو به حیاط هستند و محوطه‌ی نشیمن و کاناپه دارند. هر روز بوفه‌ی صبحانه در غذاخوری که رو به خیابان است، سرو می‌شود. در هتل بوشام فرانسه می‌توانید از ماساژ در اتاق بهره ببرید. همچنین مهمانان تور اروپا می‌توانند از استخر شنای سالن ورزشی «لاسکِیپ پایوت» (l’Espace Payot) با پرداخت وجه اضافی استفاده کنند. هتل بوشام فرانسه به خیابان فبورگ-سن-اُنوره (Rue du Faubourg Saint-Honore) با فروشگاه‌های معروفش و بازار کریسمس پاریس نزدیک است.

امکانات هتل بوشام فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، چک‌این/چک‌اوت اکسپرس، خدمات کانسیرژ، نگهداری از بار، خشک‌شویی، سیستم گرمایش، روزنامه و اتاق‌های ویژه‌ی غیرسیگاری، کتابخانه و اینترنت وای‌فای رایگان می باشد.

اتاق هتل بوشام فرانسه

رستوران هتل بوشام فرانسه

اتاق هتل بوشام فرانسه

هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت یکی از هتل های 4 ستاره در لینس در قلب پاریس می باشد که از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است. این هتل تنها ۲ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل نوتل پرت دارای 150 اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی می باشد که همگی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن مجهز شده اند و همچنین اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب، گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو غذاهای متنوع و سنتی ترکی و منوی های رژیمی از میهمانان تور اروپا پذیرایی می کند.

از دیگر امکانات هتل نوتل پرت می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، انبار بار و چمدان، منطقه بدون سیگار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، فکس و کپی و... اشاره کرد.

هتل نوتل پرت فرانسه

اتاق هتل نوتل پرت فرانسه

رستوران هتل نوتل پرت فرانسه

هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه یکی از هتل های 5 ستاره که در قلب پاریس قرار دارد که از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. موزه لوور و مکان های دیدنی Jardins des Tuileries و خیابان شانزه لیزه در نزدیکی هتل قرار دارد. تعداد اتاق های هتل ریتز فرانسه159 اتاق می باشد که همه اتاق ها مدرن، تمیز، راحت، لوکس و مجهز به کلیه امکانات هستند.

امکانات هتل ریتز فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا شامل رستوران، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، صرافی، روم سرویس 24 ساعته، اتاق و امکانات ویژه معلولین، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، مینی بار، تهویه مطبوع، خدمات نگهداری از اطفال، آرایشگاه، سالن کنفرانس و... می باشند.

هتل ریتز فرانسه

اتاق هتل ریتز فرانسه

استخر هتل ریتز فرانسه

رستوران هتل ریتز فرانسه

هتل ناپلئون فرانسه

یکی از معروف ترین هتل های پاریس هتل ناپلئون فرانسه است که ساختمان زیبایی دارد. فاصله‌ی هتل ناپلئون فرانسه (Napoleon Paris) تا طاق پیروزی و خیابان مشهور شانزه‌لیزه و فروشگاه‌های جذابش تنها چند قدم است. هتل ناپلئون فرانسه جزو هتل های لوکس و مدرن شهر پاریس است که دارای 102 اتاق می باشد، 51 اتاق و 51 سوئیت که آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور اروپا هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار مدرن می باشد و اتاق ها و سوئیت ها رو به خیابان ساکت «فریدلان» ( Avenue de Friedland) یا حیاط سرسبز هتل هستند. هتل ناپلئون رستوران معروفی دارد که بیوواک کافه ( Bivouac Caf) نام دارد. از امکانات هتل می توان به سالن ورزشی، پارکینگ،  اتاق‌های مجهز به عایق صوتی و سیسیم گرمایش، صرافی، اتاق‌های ویژه‌ی غیرسیگاری، اجاره‌ی ماشین، خشک‌شویی، نگهداری از کودک و سالن کنفرانس و... اشاره کرد.

هتل ناپلئون فرانسه

اتاق هتل ناپلئون فرانسه

رستوران هتل ناپلئون فرانسه

اتاق هتل ناپلئون فرانسه

 



:: برچسب‌ها: هتل های اروپا, بهترین هتل های اروپا, رزرو هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره جزیره کیش می باشد که در جزیره کیش, میدان داریوش آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تور کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 121330 با سرمایه گذاری حسین ثابت و با الهام از تخت جمشید, فرهنگ و تمدن ایران باستان,در شمال شرقی کیش نزدیک ساحل شرقی ساخته شد. هتل در 3 طبقه, با 190 اتاق, 500 تخت, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, ترانسفر فرودگاهی, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, روم سرویس 24 ساعته, اینترنت رایگان, باشگاه بدنسازی و ورزشی, پارکینگ, دو چشم انداز زیبا از باغ و دریا و ... پذیرایی مسافران عزیز کیش می باشد. با انتخاب این هتل برای اقامت سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم یکی از بهترین و معروف ترین هتل های جزیره کیش می باشد که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS استفاده می کند. هتل سورینت مریم یک هتل 4 ستاره تاپ با 56 اتاق در 4 طبقه می باشد که پذیرای مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. سبک معماری هتل سورینت مریم به صورت معماری اروپایی می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر در نزدیکی اسکله تفریحی, ساحل, مراکز خرید خوب کیش و ... می باشد. هتل مریم در سال 1383 بنا و در سال 1393 بازسازی شد. از امکانات هتل می توان به رستوران, کافی شاپ, لابی, پارکینگ, اینترنت, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاه, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, روزنامه, اتاق ویژه معلولین و افراد سیگاری و ... اشاره کرد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا با عزیزانتان در این هتل 4 ستاره تاپ اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

بلیط کیش نوروز 97

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش



:: برچسب‌ها: آفر هتل های کیش, لیست هتل های کیش, هتل های کیش, رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل بین المللی ایران کیش

هتل بین المللی ایران یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که در قلب جزیره کیش پذیرای مهمانان و گردشگران تور کیشمی باشد. ساختمان اصلی هتل به صورت دو برج مجزا می باشد که در طبقه همکف و هفتم به هم متصل شده اند. هتل دارای امکاناتی مانند: استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, اتاق ماساژ, آبگرم, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافی شاپ, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, ترنسفر فرودگاهی, کرایه اتومبیل, شاتل, لاندری, خشکشویی اتوشویی, روزنامه, واکس, صندوق امانات, فکس, کپی, سالن همایش, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. هتل ایران دارای 128 اتاق مجهز و با امکانات کامل می باشد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برایتان فراهم خواهد شد.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

هتل بین المللی ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج در استان هرمزگان, جزیره کیش, ابتدای جاده جهان, بین میدان جاسک و کلبه هور در دو فاز مجزا و بسیار دیدنی پذیرای مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. یک فاز هتل ترنج بر روی آب های نیلگون خلیج فارس به صورت یک ترنج (بته جقه) با سوئیت های مجزا و بخش دیگر هتل در قسمت ساحلی خلیج فارس در طبقات مجزا پذیرای مسافران جزیره زیبای کیش می باشند. معماری و طراحی هتل به خودی خود یک هنر مثال زدنی می باشد که باعث جلب توجه تمامی ساکنان و مسافران کیش شده است و در ایران بی سابقه است. هتل دارای امکاناتی نظیر: رستوران, استخر, سونا, جکوزی, حمام بخار, اتاق ماساژ, کافی شاپ, اتاق های کف شیشه ای و ... می باشد. در سفرتان به کیش با انتخاب این هتل برای اقامت یک سفر بی نظیر را تجربه خواهید نمود و سفری پر از خاطره را پشت سر می گذارید.بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

بلیط کیش نوروز 97

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش



:: برچسب‌ها: لیست هتل های کیش, هتل های کیش, رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک دلفین کیش

پارک دلفین یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش می باشد که حدودا 10 سال پیش با سرمایه گذاری حسین ثابت مالک هتل داریوش کیش در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 100 هکتار به عنوان اولین دلفیناریوم در ایران ساخته شد. در این مجموعه انواع گونه های گیاهی, انواع پستانداران آبزی, گونه های مختلف پرندگان و ... به نمایش گذاشته شده است. از امکانات این مجموعه می توان به اتوبوس های قطاری برای حمل گردشگران تور کیش در جای جای این مجموعه, رستوران, کافی شاپ و ... اشاره نمود. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مجموعه تفریحی بسیار دیدنی بروید و سفر خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یکی از نماد های جزیره کیش می باشد که نیازی به معرفی ندارد, اما لازم به ذکر است که این کشتی در سال 1345 راهی یونان بوده است که به گل نشسته و 80 روز تلاش پیاپی برای در آوردن این کشنی بی نتیجه ماند و این کشتی برای همیشه به گل نشست و امروزه به یکی از نماد های گردشگری و جاذبه های توریستی ایران تبدیل شده است. انگیزه بیشتر مسافران تور کیش برای سفر به این جزیره بازدید از این کشتی غول پیکر به گل نشسته می باشد. در سفرتان به جزیره زیبایکیش امکان این را دارید تا به بازدید از این کشتی بروید, دوربین خود را برای ثبت لحظات زیبا از یاد نبرید.بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

بلیط کیش نوروز 97

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش, مناطق دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا کیش

کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا یکی از تفریحات بسیار مهیج و دوست داشتنی جزیره کیش می باشد که تمامی مسافران تور کیش علاقه به بازدید از آن را دارند. از امکانات کشتی می توان به گشت و گذار در آب های نیلگون خلیج فارس, کف و پنجره های شیشه ای برای بازدید از مرجان های و ماهی های دریا و ... اشاره کرد. ساعت شروع گشت و گذار با این کشتی از 21:00 تا 1:00 بامداد می باشد و برای استفاده از این کشتی حتما باید بلیط تهیه نمایید. در سفرتان به کیش بی شک این تفریح بسیار عالی را از دست نخواهید داد و از سفرتان در کنار عزیزانتان لذت خواهید برد.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا کیش

کشتی تفریحی آکواریوم طوطیا کیش

آکواریوم جزیره کیش

یکی از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی جزیره کیش آکواریوم  کیش می باشد که انواع گونه های آبزی, گونه های گیاهی, گونه های متفاوتی از پرندگان و خزندگان و پستانداران و ... را به نمایش گذاشته است. این جاذبه مهم در خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است. آکواریوم کیش این امکان را برای آن دسته از مسافران تور کیش که امکان غواصی و دیدن آبزیان کم یاب را ندارند فراهم آورده تا به راحتی و از فاصله ی بسیار نزدیک شاهد نعمت های زیبای خداوند متعال باشند. حجم این آکواریوم 20 لیتر می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به دیدن این جاذبه گردشگری بروید و لحظات خوشی را پشت سر بگذارید و سفر پر خاطره ای برای خود و عزیزانتان بسازید.بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

بلیط کیش نوروز 97

آکواریوم جزیره کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, مناطق دیدنی کیش, مکان های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 2 یکی دیگر از مراکز خرید معروف کیش می باشد که در زمینی به مساحت 21000 متر مربع و زیر بنای 150000 متر مربع در میدان امیر کبیر پذیرای گردشگران تور کیش می باشد. این مرکز خرید در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است و دارای چهار بر می باشد و زمین های اطراف آن نیز برای مراکز خرید های دیگر می باشند که به زودی در این جزیره افتتاح خواهند شد. نمای ساختمان بسیار دیدنی و تلفیقی از معماری ایرانی می باشد که نظر هر بینده ای را جلب می کند. این مرکز خرید 8 طبقه می باشد که 3 طبقه آن پارکینگ و انبار و ... و 5 طبقه آن مغازه ها و بوتیک های مختلفی می باشد. این مرکز خرید دارای: سینما, رستوران, کافی شاپ, تئاتر, سینما 4, 5, 6 بعدی, سالن ماساژ, سالن بولینگ, سالن بیلیارد, شهربازی مدرن و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف روید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سوغاتی های بسیار زیبایی بخرید.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 یکی از بزرگترین, مجلل ترین, مدرن ترین, معروف ترین و ... مراکز خرید کیش می باشد که در اراضی شرقی جزیره کیش, بلوار ارم, روبروی هتل ارم  و داریوش پذیرایی مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید عظیم در زمینی به مساحت 5292 متر مربع در 10 طبقه, به صورت 1 طبقه پارکینگ, 2 طبقه تجاری و 7 طبقه اداری بنا شده است. چشم انداز این مرکز خرید منظره ای رو به دریا می باشد. در سفرتان به کیش به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

بلیط کیش نوروز 97

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش, بهترین مراکز خرید کیش, مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال یکی از مراکز خرید معروف و نوساز کیش می باشد که در سال 1394, در 5 طبقه, 2طبقه اداری, 2 طبقه تجاری و 1 طبقه پارکینگ برای راحتی در خرید مسافران تور کیش ساخته شد. مرکز خرید رویال مال دارای رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, انواع برند های مختلف, اتاق بازی کودکان, سینما و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف بروید و خرید لذت بخشی را در سفر در کنار عزیزانتان تجربه کنید.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون از مراکز خرید معروف کیش می باشد که در زمینی با زیر بنای 13300 متر مربع, مساحت 4300 متر مربع, 100 غرفه مختلف یکی از بهترین مراکز خرید کیش می باشد و به عنوان سه مرکز خرید برتر کیش نیز جای گرفته است. مرکز خرید دامون از ساعت 9:00 تا 13:30 و 17:00 تا 23:00 پذیرای مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید در دهه فجر 1391 در کیش بنا شد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

بلیط کیش نوروز 97

مرکز خرید دامون کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, مراکز خرید خوب کیش, مراکز خرید معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش یکی از رستوران بسیار شیک و مدرن جزیره کیش می باشد که علاوه بر ظاهرش غذاهایش هم نیز به محبوبیت این رستوران اضافه کرده است و مورد توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش قرار گرفته ایت. رستوران قصر سفید در انتهای بلوار اندیشه با بهره برداری آقای حسین خدایی پذیرای گردشگران جزیره کیش می باشد. ظرفیت رستوران 100 نفر است. رستوران قصر سفید دارای امکاناتی نظیر پارکینگ, رزرو میز, امکان سفارش غذا, اینترنت, ممنوع بودن سیگار و ... می باشد در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این رستوران بروید و یک روز خوش را برای خود و عزیزانتان بسازید و از سفرتان لذت ببرید.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یکی از بهترین, شیک ترین و مدرن ترین رستوران های کیش می باشد که در بلوار صدف, فاز 1, ساختمان بساک, طبقه 3 با 110 نفر ظرفیت, با انواع غذاهای ایرانی, سنتی, فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش به این رستوران بسیار زیبا سر بزنید و به همراه عزیزانتان یک روز پر از خاطره را در جزیره زیبای کیش و رستوران رویال استار کیش سپری کنید.بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

رستوران رویال استار کیش



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های کیش, بهترین رستوران های کیش, رستوران های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران توتی فروتی کیش

یکی دیگر از رستوران های معروف کیش که مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران تور کیش قرار گرفته است رستوران توتی فروتی می باشد, غذاهای خوش طعم, فضایی آرام, دلنشین و دنج, برخورد محترمانه کارکنان, قیمت مناسب و کیفیت بالا و ... باعث محبوبیت این رستوران شده است. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این رستوران محبوب سر بزنید و از طعم غذاهای لذیذش لذت ببرید و سفر خوشی را تجربه کنید.

بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش



:: برچسب‌ها: رستوران توتی فروتی کیش, بهترین رستوران های کیش, رستوران های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ در جزیره زیبای کیش, میدان سنایی, پشت هتل فارابی با معماری بسیار دیدنی و طراحی داخلی مدرن آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان تور کیش می باشد. این رستوران طرفداران زیادی دارد که کوسه کباب رستوران را یکی از بهترین غذاهای رستوران معرفی کرد اند و پیشنهاد داده اند که برای یک بار هم که شده این غذای لذیذ را تجربه کنید. در سفرتان به کیش انمکان این را دارید تا به این رستوران معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.بلیط کیش پاییز 96

بلیط کیش مهر 96

بلیط کیش آبان 96

بلیط کیش آذر 96

رستوران نهنگ سفید کیش



:: برچسب‌ها: رستوران نهنگ سفید کیش, رستوران های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

از بزرگترین مراکز خرید مشهد،مجتمع تجاری ویلاژ توریست است که دارای 260واحد تجاری همراه با امکانات تفریحی مانند شهربازی،بولینگ و بیلیارد،فست فود و کافی شاپ و رستوران در پشت بام،بزرگترین هایپر مارکت شرق کشور و دارای 2 طبقه پارکینگ برای سهولت خرید مسافران تور مشهد می باشد.فاصله 800 متری به ایستگاه مترو و دسترسی سرع آن به بزرگراه های اصلی مشهد از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این مجتمع تجاری می باشد.

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه در سال 1375 در زمینی به مساحت 1300 متر مربع احداث گردید و شامل 460 واحد تجاری، 15 دفتر بازرگانی و شش شعبه بانک است. کالاهای ارائه شده به خانواده ها در برگیرنده انواع پوشاک، کیف و کفش، سوغات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و . . . می باشد. در دو طرف بازار پارکینگ طبقاتی قرار دارد که متشکل از 5 طبقه بوده و ظرفیت 600 خودرو را دارد. بازار بین المللی شهید کاوه یکی دیگر از مراکز خرید خوب مشهد است که طرفداران بسیاری دارد. با انتخاب تور مشهد برای سفر به این شهر مقدس سوغاتی های خود را از این بازار نیز می توانید تهیه کنید.

بازار بین المللی شهید کاوه مشهد

مرکز خرید کیان سنتر مشهد

مرکز خرید کیان سنتر که آدرس آن مشهد، تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی است، یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مراکز تجاری مشهد بزرگ است که روزانه افراد زیادی برای خرید و یا تفریح به آن مراجعه می کنند. علاوه بر فروشگاه های متعدد فروش البسه، کیف و کفش و چمدان، روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی, عطر و ادکن، عینک، طلا و جواهر، بدلیجات، لوازم خانگی، موبایل و کامپیوتر و . . . ، مرکز خرید کیان سنتر دارای قسمت های دیگری نیز می باشد مانند : رستوران و فست فود، سالن بازی های کودکان، هایپر مارکت و غیره، که عزیزان مراجعه کننده می توانند ظرف مدتی اندک و با صرفه جویی در وقت خود کلیه مایحتاج مورد نظر خود را از این مرکز خرید تهیه نمایند. شما با انتخاب تور مشهد برای سفر به این شهر مقدس امکان بازدید و خرید از این مجموعه را دارید.

مرکز خرید کیان سنتر مشهد

مرکز خرید وصال مشهد

مرکز خرید وصال در بلوار خیام و بلوار بهارستان واقع شده و تعداد زیادی از گردشگران تور مشهد و شهروندان برای خرید به آن مراجعه می کنند. این مرکز تجاری علاوه بر معماری خاص، از موقعیت جغرافیایی ویژه ای نیز برخوردار بوده و در ضمن در مجاورت مجتمع الماس شرق قرار دارد. کالاهای ارائه شده در این مجتمع شامل طلا و ملزومات عروس و داماد بوده و 16000 مترمربع مساحت دارد که زیر بنای آن 70000 متربوده و از شش طبقه و بیش از 400 واحد تجاری تشکیل شده است. تسهیلات ویژه مرکز خرید وصال متشکل از 12 آسانسور، 22 پله برقی، تهویه، سیستم برودتی و حرارتی، دوربین مدار بسته، اطلاعات، انتظامات، خدمات بانکی، آبنمای موزیکال، تالار پذیرایی، پارکینگ طبقاتی، رستوران و هایپرمارکت می باشد. با انتخاب تور مشهد برای سفر به مشهد می توانید از گشت و گزار در این مرکز خرید زیبا لذت ببرید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

مرکز خرید وصال مشهد

بازار فردوسی مشهد

بازار فردوسی یک مرکز تجاری کامل است که در انتهای سی متری طلاب، نبش میدان مفتح شهر مشهد قرار دارد . زیر بنای آن 30000 متر مربع بوده و متشکل از 7 طبقه و 720 باب مغازه است . پوشاک، لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهر، کیف و کفش و . . . اقلامی است که در بازار فردوسی به فروش می رسد. از جمله خدمات جانبی این مرکز تجاری معروف می توان به: رستوران و فست فود، کافی شاپ، تاسیسات، دوربین مدار بسته، سیستم اطفا حریق، برق اضطراری، پله برقی، آسانسور، مسجد و نمازخانه، اشاره نمود.

مسافران تور مشهد می توانند از گشت و گذار در این مرکز خرید لذت ببرند و اقلام مورد نیازشان را از این مرکز خرید بسیار زیبا و شیک تهیه نمایند.

بازار فردوسی مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد, مراکز خرید خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد از رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در قسمت فوقانی و طبقه بالای لابی هتل قرار دارد. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز تور مشهد می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص سرو می شود که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند. با انتخاب تور مشهد برای سفر به این شهر مقدس و با اقامت در این هتل مجلل امکان استفاده از این رستوران برای شما مسافران تور مشهد فراهم خواهد شد.تور مشهد پاییز 96 

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد دارای فضایی بزرگ, زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است و شما می توانید هر انچه را که دوست دارید خودتان بردارید و نوش جان کنید. رستوران آتریوم هتل درویشی که غذای آن به صورت بوفه آزاد است در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد. مسافران خوش خوراک تور مشهد رستوران های خوب هتل درویشی مشهد را که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم, از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید. با انتخاب تور مشهد برای سفر به این شهر مقدس با اقامت در هتل درویشی امکان استفاده از این رستوران زیبا برای شما مسافران تور مشهد فراهم خواهد شد.تور مشهد مهر 96

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

 رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

دعوت می شوید تا صبح خود را از رستوران ارغوان هتل درویشی آغاز کنید. روزی نشاط آور برای شما مسافران تور مشهد در نظر داریم؛ شمایی که پذیرای آفتاب صبح اید. به خورشید از دریچه پنجره های هتل مجلل درویشی سلام کنید. روزی پر از شادی در رستوران ارغوان هتل درویشی در انتظار شما مهمانان تور مشهد می باشد. با انتخاب تور مشهد برای سفر شهر مقدس با یک تیر دو نشان بزنید و هم اقامتی خوش را در هتل لوکس درویشی تجربه کنید و هم روز های سفر خود را با لذت در رستوران ارغوان بگذرانید.تور مشهد آبان 96

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

چایخانه سنتی برکه هتل درویشی مشهد

تمام تصورات خود را از چایخانه هایی که تا به حال رفته اید دور کنید, معنای واقعی چایخانه را با چایخانه سنتی برکه هتل درویشی مشهد تجربه کنید و در سفر خود به مشهد با تور مشهد لذت یک روز خوب را در چایخانه برکه تجربه کنید. با تور مشهد همراه شوید و با یک تیر دو نشان بزنید, هم در هتل درویشی مشهد اقامت داشته باشید و هم یک روز خوب و پر از خاطره را  با عزیزانتان در چایخانه سنتی برکه هتل درویشی مشهد همراه با تور مشهد تجربه کنید.تور مشهد آذر 96

 چایخانه سنتی برکه هتل درویشی مشهد

رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد

در سفری به یاد ماندنی با تور مشهد شما مسافران تور مشهد را به این رستوران مجلل هتل درویشی دعوت می کنیم. با سفر باتور مشهد با یک تیر دو نشان بزنید و هم در هتل درویشی مشهد اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید و هم در رستوران فیروزه لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنید. در این رستوران انواع غذا های ایرانی و بین المللی سرو می شود. شما با هر سلیقه ای که باشید به راحتی می توانید غذای باب میل خود را در این رستوران میل کنید.تور مشهد نوروز 97

 رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف مشهد, بهترین رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران گردون هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران گردون هتل مدینه الرضا مشهد در طبقه 12+ هتل دقیقا در روبروی بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد. در منو این رستوران انواع غذا های اصیل ایرانی با طعم و مزه خاصی سرو می شود که نظر هر مشتری را به سرعت جلب می کند. شما مسافران تور مشهد با هر سلیقه و ذائقه ای که باشید می توانید در سفر با تور مشهد در کنار عزیزانتان در این رستوران بسیار زیبا لذت کافی را ببرید. جلب رضایت شما گردشگران تور مشهد موفقیت روز افزون ما در اجرای هر چه بهتر تور مشهد می باشد, با ما همراه شوید زیرا که شما لایق بهترین هایید.تور مشهد پاییز 96

رستوران پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد

رستوران VIP پرستیژ در طبقه اول هتل بین المللی قصر طلایی آماده پذیرایی از زائران تور مشهد می باشد, اگر قصد دارید در سفر خود یک وعده غذایی پر زرق برق را در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کنید رستوران پرستیژ بهترین و اولین انتخاب شما خواهد بود چرا که بی شک این رستوران تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مهمانان تور مشهد به کار گرفته است تا یک سفر به یاد ماندنی را در رستوران پرستیژ با تور مشهد برای شما مسافران تور مشهد به ثبت برساند. منوی این رستوران به صورت سلف, باز و بوفه سمی باشد و مطمئنا شما با هر سلیقه ای که باشید در این رستوران لحظات خوشی را به ثبت می رسانید. با تور مشهد همراه شده تا علاوه بر اقامت در رستوران بین المللی قصر طلایی امکان گذراندن لحظاتی خوش نیز در رستوران پرستیژ برای شما گردشگران تور مشهد فراهم شود.تور مشهد مهر 96

رستوران پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد بزرگترین سالن پذیرایی صبحانه در شهر مشهد است و آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد. این رستوران به دلیل سرو بوفه صبحانه بی نظیر و شگفت انگیز, مشهور ترین بوفه صبحانه در سطح شهر مقدس مشهد می باشد. رستوران ضیافت مفتخر است با فراهم نمودن متنوع ترین و بزرگترین بوفه صبحانه در کشور موجبات شادی و لذت بردن شما مسافران تور مشهد را فراهم نماید. رستوران ضیافت علاوه بر بوفه صبحانه مشهورش آمادگی پذیرایی از گردشگران تور مشهد را در طول روز دارد. با انتخاب تور مشهد برای سفر امکان اقامت در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد و وقت گذراندن در رستوران معروف ضیافت در کنار عزیزانتان برای شما گردشگران تور مشهد فراهم خواهد شد.تور مشهد آبان 96

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران تابستانی بارگاه در پشت بام هتل بین المللی قصر طلایی مشهد واقع شده و با منظره ای بسیار زیبا از گنبد طلایی آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد. بسیاری از مسافران تور مشهد که قصد سفر به مشهد را دارند هتل بین المللی قصر را برای اقامت انتخاب می کنند تا بتوانند از این بودن در رستوران لذت ببرند. رستوران بارگاه آماده پذیرایی از تمامی زائران چه مقیم و چه غیر مقیم هتل بین المللی می باشد. با تور مشهد همراه شوید تا لحظات خوشی را در این رستوران همراه عزیزانتان سپری کنید.تور مشهد آذر 96

 رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد

فضای وسیعی از طبقه 1+ هتل مدینة الرضا مشهد مختص رستوران های گل نرگس 1 و 2 می باشد که هر روزه پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و زائران محترم تور مشهد می باشند. منوی رستوران شامل غذا های ایرانی, فرنگی و بین المللی می باشد که گردشگران تور مشهد با هر سلیقه ای که باشند به راحتی می توانند در رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد غذای مورد علاقه شان را سرو کنند و از وقت گذراندن در کنار عزیزانشان لذت ببرند و لحظات خوشی را با سفر با تور مشهد تجربه کنند.تور مشهد نوروز 97

رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد, رستوران های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک کوهسنگی مشهد

کوهسنگی یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.

این تفرجگاه زیبای شهر مشهد در تابستان جاری با پذیرش حجم انبوه گردشگر تور مشهد، پس از حرم مطهر و آرامگاه فردوسی، رتبه سوم حضور مسافر و گردشگر را به خود اختصاص داد.

هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهداز فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

طرح بزرگ توسعه مجموعه تفریحی گردشگری کوهسنگی در حالی در حال انجام است که هم اکنون این مجموعه در مجاورت بافت شهری قرار گرفته است و بخشی از جاده کمربندی مشهد که جاده آسیایی نیز نامیده می شود، از کنار اراضی آن می گذرد.

این طرح که در وسعت 100 هکتار پیش بینی و مطالعات آن توسط مشاور انجام شده است با اجرای بخش وسیعی از طرح های دامنه شمالی کوه ها، چشم به آینده ای منحصر بفرد در منطقه با اجرای بخش های دیگر دارد.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

ایجاد دریاچه مصنوعی و جزیره پرندگان در میان آن، احداث باغ موزه طبیعی با قرارگرفتن انواع حیوانات در آن، ایجاد رستوران های مختلف بر فراز کوه و کنار دریاچه، ساخت دو مجموعه شهر بازی تابستانه و سرپوشیده و ایجاد مسیر منو ریل تفریحی در رینگ اطراف کوه ها و بهره برداری از مجموعه احداث شده کودک وآینده، طرح های قابل سرمایه گذاری با بازده فراوان در این طرح بزرگ است که به سرمایه گذاران توصیه می شود.در تور مشهد بهترین خاطرات را سپری کنید.تور مشهد پاییز 96

 

پارک کوهسنگی مشهد

 

پارک کوهسنگی مشهد

گنبد هارونیه مشهد

اثر بر جای مانده از توس قدیم بنای آجری است معروف به گنبد هارونیه که در دهه های اخیر به همت انجمن آثار ملی و میراث فرهنگی خراسان مرمت و باز سازی شده است. مردم این بنا را زندان هارونیه می نامند. این بنا  مشتمل بر یک فضای وسیع مربع گنبد دار به ارتفاع حدود25 متر و وسعت  12*12   متر است در انتهای بنا سه حجره با اتاقک با تزئیناتی شامل گچبری قرار دارند تزئینات خارجی آن منحصر به قاب های عمودی و ستون نماهای طرفین ورودی می باشد.گردشگران تور مشهد میتوانند از این مکان تاریخی دیدن فرمایند. در حفاریهایی که به سال 1354 در این بنا صورت گرفت، ضمن پیدا شدن سفالهای مربوط به دوران سلجوقی، تیموری و صفوی، جرز بسیار قطوری از سنگ و ملات ساروج که کاملا یادآور پی بنای آتشکده‏ های ساسانی است مشاهده شد و نتایج آثار بدست آمده حاکی است که پی این بنا سابقه‏ ای خیلی پیش از قرن ششم داشته است.مسافران تور مشهد با رفتن به این مکان بهترین لحظات را سپری خواهند کرد. پس از بررسی بنا و مطالعه نظریات مختلف محققان سؤالی برای نگارنده پیش آمد که این بنا از چه زمان و توسط چه کسی هارونیه نامیده شد. بررسی سفرنامه ‏ها و نوشته ‏های جهانگردان و پژوهشگران داخلی و خارجی تور مشهد که از حدود صد سال قبل تاکنون در نوشته‏ های خود به این بنا اشاره کرده‏ اند نشان داد که تنها عوام و مردم بومی بودند که بنا را نخست نقاره‏ خانه و سپس زندان هارون نامیدند و بر اثر آن نام «گنبد هارون‏» هم بعدها به کار برده شد. به نظر نگارنده با توجه به این که معمولا ساکنان اطراف بناهای تاریخی و محوطه‏ های باستانی در مورد آثار مجاور مساکن خویش داستانها و افسانه‏ هایی می‏سازند که اغلب با واقعیت مطابقت ندارد، نامیده شدن این بنا نیز با عنوان هارونیه از طرف ساکنان نمی‏تواند ارزش تحقیقی یا مبنای تاریخی صحیحی داشته باشد.  به همین ترتیب است‏برج واقع در لاجیم مازندران که به یادبود بانویی از سلسله آل باوند بنا گردیده اکنون به نام امامزاده عبدالله شهرت یافته است،  یا مقبره ارسلان جاذب سپهسالار دوره غزنویان در سنگ‏بست که عوام آن را «قبر ایاز» می‏دانند.در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.تور مشهد مهر 96

 

گنبد هارونیه مشهد

 

گنبد هارونیه مشهد

کوهستان پارک شادی مشهد

مجتمع فرهنگی تفریحی تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری شاهد خراسان است و بنیاد شهید مشهد اداره می شود و دارای امکانات تفریحی و شهر بازی است که از سال 1370 درمساحتی حدود 18 هکتار دردامنه تپه های شمالی و غرب باغ وکیل آباد و در انتهای بلواروکیل آباد مورد بهره برداری قرار گرفته است . کوهستان پارک همه ساله از 27 اسفند لغایت 15 خرداد به صورت مقطعی و از 15 خرداد به صورت مقطعی و از 15 خرداد تا 31 شهریور به صورت مدام در بعد از ظهرها دایر است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.
اطاق های اداری ، نمازخانه ، اورژانس ، تعمیرات وپارکینگ و فوریت های پلیسی و بانک و ساختمان های اداری و نگهبانی در قسمت های مختلف این مجموعه ایجاد شده است . فضای سبز و غرفه های مختلف آجیل و شیرینی و محل های استراحت خانوادگی ،محیطی با صفا و شاد برای گذران ایام فراغت فراهم کرده است. در تور مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. مجتمع فرهنگی تفریحی کوهستان پارک شادی که در انتهای بلوار وکیل آباد شهر مشهد واقع شده،از سال 1370 ساخت آن شروع و در مساحتی به بزرگی 18 هکتار ساخته شده است. کوهستان پارک شادی مشهد از مجموعه هایی است که  مورد بازدید مردم از هر قشری بوده و در اصل تفرجگاهی چند منظوره ای است که بیشتر مسافران تور مشهد که به مشهد مقدس سفر میکنند اوقات فراقت خود را در این مکان به شادی و سرگرمی میگذرانند .کوهستان پارک شادی مشهد دارای شهر بازی ، موتور سواری ،آبشار ،تاب کودک،  گاو وحشی ،قایقرانی، کالسکه سواری، تاپ خانواده و کودک ،دستگاههای طوفان و بسیاری دیگر از بازیها و سرگرمی ها، برای کوچک و بزرگ میباشد.از خصوصیات ویژه پارک شادی مشهداینست که تجهیزات موجود در این مجموعه از قبیل اورژانس یا فوریت های پزشکی ،نمازخانه،رستوران،استراحتگاههای خانوادگی ،فروشگاههای مختلف،تعمیرگاه و پارکینگ و....هیچگونه مشکل و کمبودی را برای بازدیدکنندگان تور مشهد باقی نمیگذارد. تور مشهد آبان 96

 

کوهستان پارک شادی مشهد

ییلاق تفریحی شاندیز مشهد

منطقه ییلاق تفریحی شاندیز واقع در 38 کیلومتری غرب شهر مشهد از دیرباز به عنوان یکی از ییلاقات دشت توس مورد توجه بوده و در گذشته نیز راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه عبور می‌کرده است.در تور مشهد می توانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و رباطی کهن می‌باشد، روستاهای سرآسیاب، ارچنگ، خادر، شاندیز، ابرده پايین، ابرده بالا و زشک تشکیل می‌دهد. ورود به این محور از امتداد بلوار وکیل‌آباد ممکن است.مسافران تور مشهد خاطرات خوشی را تجربه کنند. رودخانه‌ها و دره‌های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. درختان و درخچه‌های غیرمثمر در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز، گرگ و… اشاره کرد، همینطور هدهد، توکای سیاه، دم جنبانک و… در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد. رودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهر مشهد و گردشگران منطقه واقع می‌شود. علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری تور مشهد است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند. پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت ارايه می‌دهد. قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری تور مشهد در کشور معرفی نموده است.تور مشهد آذر 96

ییلاق تفریحی شاندیز مشهد

غار کارده مشهد

روستاي «کارده» در فاصلة 48 کيلومتري شمال مشهد واقع گرديده و غار کارده در 3 کيلومتري آن قرار دارد. در محل مذكور كه موسوم به دره آل است دو غار در دو سمت دره قرار دارند. در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

غار شرقي موسوم به غار اسكلت و غار غربي موسوم به غار كارده است. دهانة غار به صورت يک شکاف سنگي است که عرض تقريبي آن 1 تا 3 متر و طول آن حدود 100 متر مي‌باشد. مسافران تور مشهد لحظات خوشی را در این مکان زیبا برای خود فراهم نمایند.

اين غار کاملاً خشک است و پرتگاه‌ةايي خطرناک دارد. کوهنوردان، اسکلت‌هايي از انسان مربوط به زمان‌هاي قديم را در درون اين غار مشاهده کرده‌اند.
از مشخصه های این غار تعداد زیاد راه های فرعی است که هر راه فرعی خود به ۲ تا ۵ شاخه فرعی دیگر منتهی می شود. همچنین اغلب راه های فرعی و اصلی دارای یک ارتفاع هستند و گاها راه اصلی ارتفاع و ورودی کوچکتری از راه های فرعی اطراف دارد٬ لذا باتوجه به عدم وجود نشانه گذاری در داخل غار احتمال گم کردن مسیر اصلی وجود دارد. گردشگران تور مشهد با بازدید از این مکان میتوانند خاطرات خوشی را برای خود فراهم نمایند.تور مشهد نوروز 97
 
 
غار کارده مشهد


:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد, مناطق دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

آرامگاه امامزاده یحیی مشهد

آرامگاه امامزاده یحیی یکی از جاذبه های تاریخی مشهد می باشد که در روستاب میامی مشهد, در 50 کیلومتری مشهد, در جاده سرخس واقع شده است و پذیراس زائران و گردشگران تور مشهد می باشد. این بنای تاریخی متعلق به دوره صفوی می باشد و بنای امامزاده در قرن دهم ساخته شده است و دارای دومناره زیبا, رواق چهار ضلعی و گنید فیروزه ای می باشد. در سفرتان به مشهد مقدس به این امامزاده نیز بروید.تور مشهد پاییز 96

آرامگاه امامزاده یحیی مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد بزرگترین باغ وحش ایران است, که در محدوده خواجه ربیع قرار دارد, که در سال 1359 به محل ورودی پارک جنگلی وکیل آباد به وسعت 4 هزار هکتار تبدیل شد. در این باغ وحش 125 گونه جانوری شامل: 49 گونه پرندگان, 61 گونه پستانداران و جوندگان, 5 گونه خزندگان و 10 گونه آبزیان وجود دارد که جمعا تعداد آن های به 812 می رسد. در سفرتان به مشهد با تور مشهد امکان این را دارید که به بزرگترین باغ وحش ایران سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.تور مشهد مهر 96

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد در سال 1036 ه.ق بنیان و در سال های 1055 تا 1058 تکمیل و تزئین شد, گنبد سبز آرامگاه شیخ مومن استر آبادی می باشد که در خیابان آخوند خراسانی در وسط میدانی به نام گنبد سبز واقع شده است. انتخاب نام گنبد به گنبد سبز به دلیل کاشی کاری فیروزه ای متمایل به سبز آن می باشد. این اثر در تاریخ 5 اردیبهشت 1356 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. در سفرتان با تور مشهد امکان این را دارید که به بازدید از این گنبد معروف بروید و در کنار آن عکس های یادگاری زیبایی بیندازید.تور مشهد آبان 96

گنبد سبز مشهد

سد چالیدره مشهد

سد چالیدره یکی از سد های پر بازدید و یکی از جاذبه های گردشگری تور مشهد می باشد که در سال 1381 مورد بهره برداری قرار گرفت و امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری مشهد تبدیل شده است. در سفرتان به مشهد امکان این را دارید که با عزیزانتان به این سد پر طرفدار سر بزنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.تور مشهد آذر 96

آتشکده سنگبر مشهد

چهار طاقی سنگبر مربوط به دوره تیموریان است و در شهرستان مشهد، بخش مرکزی، روستای سنگبر واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۳ با شمارهٔ ثبت ۱۱۰۱۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. گردشگران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

بنای به نام چهار طاقی سنگور نیز شناخته میشود و در بخش رضویه و در ۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد قرار دارد. معماری بنا مشتمل بر اطاقی است چهار ضلعی که هر ضلع آن بیش از 6 متر طول داشته و گنبدی نسبتاً کم خیز و مدور بر فراز آن قرار گرفته است.در تور مشهد بهترین لحظات را سپری کنند. ساختار بنا در نمای بیرونی شامل چهار درگاهی به صورت طاق دار بوده که بدلیل وضعیت فعلی تشخیص ورودی اصلی ممکن نیست شالوده و بنیان چهارطاقی بر روی سنگ ایجاد گردیده است. بقایای نوعی آجر چینی جناغی در نمای بیرونی و شواهد معماری بر جای مانده نشان دهنده سبک و سیاق معماری دوران تیموری است.

چهارطاقی یا چارتاقی در معماری سنتی ایرانی ، به بنایی گفته می شود که زمین چهارگوشی داشته و از چهارپایه تشکیل و طاقی گنبدی شکل روی آن را پوشانده باشد.همچنین اینجور بناها دارای چهار ورودی طاق دار نیز هستند. به چهارطاقی ، چهار در، چهار قاپو و چهار دروازه نیز می گویند. در ایران بناهای تاریخی زیادی با این سبک ساخته شده اند. معمولا از چهارطاقی برای ساخت مساجد ، آرامگاه ها ، مقبره ها و دیگر مکان های مذهبی استفاده می شود. هرچند که برای مکان های غیر مذهبی نیز کاربرد دارد. مسافران تور مشهد خاطرات خوشی را سپری کنند.تور مشهد نوروز 97



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, مناطق دیدنی مشهد, مکان های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آپارتمان فضل مشهد

هتل آپارتمان فضل جز هتل های نزدیک به حرم مشهد است که از ویژگی های خوب آن این است که با حرم فقط 10 دقیق فاصله دارد . هتل آپارتمان فضل از بهترین هتل آپارتمان های شهر مشهد به حساب می آید .این هتل به مسافران تور مشهد که در این مکان اقامت کنند خدماتی شامل صبحانه بوفه ، نهار که شامل منوی انتخابی، سالاد و دسر می باشد و شام هم که منوی بسته، سالاد و سوپ است ارائه می کند . تعداد اتاق های آن 44 عدد است و همچنین دارای امکاناتی دیگر مانندیخچال ، تلویزیون ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،رستوران که دارای 120 نفر ظرفیت و کافه سنتی می باشد. از دیگر امکانات عمومی آن که در اختیار مسافران تور مشهد قرار میگیرد اینترنت رایگان و شارژی ، پارکینگ ، لابی ، اینترنت در لابی ، سیستم اعلام حریق ، تاکسی سرویس ، روم سرویس ، 2 دستگاه آسانسور ، شارژ صبحانه ، صندوق امانات و همچنین کسانی که مایل به مشهد گردی باشند می توانند ون اختصاصی در اختیار داشته باشند.تور مشهد پاییز 96

جزئیات تور مشهد برای هتل آپارتمان فضل مشهد:

آدرس هتل آپارتمان فضل مشهد : مشهد , بین چهار راه و میدان شهدا , شیرازی ۲۴ ,هتل آپارتمان فضل
فاصله تا مرکز شهر: ۲۰ دقیقه
فاصله تا فرودگاه : ۳۰ دقیقه

هتل آپارتمان لبخند مشهد

هتل آپارتمان لبخند جز جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد ازلحاظ ساختمانی می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم رضوی فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل 6 24 واحده می باشد که 1خوابه هستند . که در هتل برای مسافران تور مشهد از سرویس بهداشتی ایرانی و هم فرنگی استفاده شده است . این هتل دارای امکاناتی می باشد از جمله اتاقهای شیک ، وجود اینترنت در لابی و همچنین اینترنت اتاقها بصورت رایگان است ، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار مسافران تور مشهد قرار میگیرد .تور مشهد مهر 96

جزئیات تور مشهد برای هتل آپارتمان لبخند مشهد:

تخت تویین (مجزا) :در طبقه اول کلیه واحد های

تخت دبل : سایر طبقات

ظرفیت نفر اضافه: برای هر واحد هتل لبخند دو نفر میباشد (که در صورت درخواست میهمان تا سه نفر اضافه  نیز برای هر واحد قابل اجرا است .)

آدرس هتل: مشهد ,خیابان امام رضا 8 , کوچه ربیعی , هتل آپارتمان لبخند
فاصله تا مرکز شهر : 5 دقیقه
فاصله  تا فرودگاه : 35 دقیقه

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد است که با 16واحد اپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا همراه با کلیه امکانات صوتی و تصویری و پیشرفته ترین سیستم سرمایشی گرمایشی آماده پذیرایی از میهمانان و زائرین محترم حضرت امام رضا(ع) را دارد.

در حال حاضر هتل آپارتمان یلدا مشهد از مهمانان به صورت فولبرد نیز (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتل رایگان و به صورت بوفه می باشد و ناهار و شام همراه با منوی انتخابی با هفت نوع غذا به صورت زیر خواهد بود. مسافرانتور مشهد میتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.تور مشهد آبان 96

ناهار : چلو جوجه - چلو کوبیده - چلو مرغ - چلو بختیاری - چلو ماهی - چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی

شام : خوراک جوجه - خوراک کوبیده - خوراک مرغ سوخاری - خوراک میگو سوخاری - خوراک ناگت مرغ - شامی کباب - کوکو سبزی

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در بهترین نقطه مشهد و با فاصله کمتر از 700 متر از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد.قوانين هتل براي اقامت كودكان زير 8 سال رايگان و كودكان بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال مي باشد. سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي و حمام، كاناپه تخت خوابشو، سيستم تصويري و شبكه هاي خبري ماهواره، سيستم گرمايشي و سرمايشي .رستوران لذت سرو غذا و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در محیطی زیبا و آرامش بخش را در رستوران و کافی شاپ هتل نیکا تجربه کنید.  مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند. تور مشهد آذر 96

هتل آپارتمان نیکا مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافرین محترم می باشد. هتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد.

البته هتل مارین با امکانات رفاهی بسیار عالی و فاصله كمتر از 600 متر با حرم مطهر امام رضا ازهتل های مشهد است که مجهز به سوئیت و آپارتمان های یک خوابه میباشد.

هتل آپارتمان مارین مشهد دارای امکاناتی چون سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون، تلفن، يخچال و سرويس بهداشتي است. مسافران تور مشهد میتوانند بهترین اقامت را در این هتل آپارتمان داشته باشند.تور مشهد نوروز 97

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین:

زرشک پلو با مرغ - چلو کباب کوبیده - چلو خورشت سبزی - ته چین - جوجه کباب - شنیسل - رولت گوشت - چلو کباب بختیاری - سبزی پلو با ماهی - چلو قیمه - چلو لقمه نگین - چلو پاچین - کوکو سبزی

هتل آپارتمان مارین مشهد



:: برچسب‌ها: آفر هتل های مشهد, لیست هتل های مشهد, هتل های مشهد, رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل حلما مشهد

هتل حلما جزو هتل های لوکس و با کیفیت مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است.این هتل نوساز و شیک با ارائه خدمات مناسب و مطلوب مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور مشهد می باشد.این هتل در هفت طبقه و دارای 70 واحد اقامتی آماده میزبانی از میهمانان خود می باشد.هتل حلما با ارائه غذاهای ایرانی با کیفیت و درجه یک و دیگر امکانات رفاهی مانند :صبحانه به صور سلف سرویس،اینترنت پرسرعت رایگان،خدمات شستشوی لباس،امکانات ویژه افراد کم توان،اتاق های VIP جزو هتل های 2 ستاره مشهد به شمار می رود.تور مشهد پاییز 96

هتل حلما مشهد

هتل حلما مشهد

هتل حلما مشهد

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ جزو هتل های خوب و تمیز شهر مقدس مشهد به شمار می آید.این هتل در نزدیکی حرم مطهر و آماده میزبانی از تمامی مسافران تور مشهد می باشد.هتل گل سرخ تا درب ورودی حرم امام رضا تنها یک دقیقه فاصله دارد.فاصله آن تا راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی مشهد  20 دقیقه فاصله دارد.رستوران موجود در هتل با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی و انواع دسرها پذیرای زائرین عزیز می باشد.امکانات هتل شامل: اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها،گشت درون شهری،خدمات تهیه بلیط،خدمات شستشوی لباس،کافی نت،صبحانه،تاکسی سرویس و دیگر خدمات رفاهی می باشد.تور مشهد مهر 96

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد

هتل رضویه مشهد

از نزدیک ترین هتل های 3 ستاره مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد،هتل رضویه می باشد.سوئیت های رویال هتل رضوی با چشم اندازی روبه حرم،اقامتی پر از آرامش را برای مسافران تور مشهد به وجود می آورد.به علت نزدیک بودن هتل به مراکز خرید،میهمانان هتل می توانند خرید بدون دغدغه ای داشته باشند.سالن صبحانه خوری هتل در طبقه اول با ظرفیت 110 نفر و رستوران هتل در طبقه دوم با ظرفیت  200 نفر و کافی شاپ هتل رضوی در طبقه همکف در تمامی اوقات شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به تمامی مسافران تور مشهد می باشد.از دیگر امکانات این هتل شامل:دستگاه ATM،نمازخانه،اینترنت پرسرعت،خدمات خشکشویی،سالن کنفرانس،خدمات تهیه بلیط،گشت درون شهری و برون شهری و ... می باشد.تور مشهد آبان 96

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

از جمله هتل های 5 ستاره مشهد که میزبان مسافران تور مشهد با ارائه بهترین امکانات است،هتل قصرالضیافه ست که در ضلع شمالی حرم امام رضا واقع شده است.هتل قصرالضیافه،تنها هتلی ست که بخشی از آن در حرم امام رضا(ع) واقع شده که مخصوص زائران عرب می باشد.فاصله هتل تا بازار امام رضا تنها 3 دقیقه با ماشین است و فاصله آن تا باب الرضا 2 دقیقه با ماشین و 8 دقیقه پیاده می باشد.اینترنت پرسرعت،کافی نت،سالن کنفرانس،سونا و جکوزی،گشت تفریحی و خشکشویی تنها بخشی از خدمات هتل قصرالضیافه مشهد می باشد.تور مشهد آذر 96

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل عماد مشهد

از جمله هتل های 4 ستاره لوکس مشهد میتوان به هتل عماد،واقع در 350 متری حرم امام رضا(ع) اشاره کرد.این هتل در ضلع شمالی حرم در 9 طبقه با گنجایش 200 نفر است. هتل عماد با امکاناتی شامل:سالن بدنسازی،پارکینگ اختصاصی،اینترنت پرسرعت،رستوران با طبخ غذاهای لذیذ،کافی شاپ،سونا خشک و بخار،جکوزی،استخر با گنجایش 30 نفر در هر نوبت،خدمات خشکشویی،گشت درون شهری و برون شهری،خدمات تهیه بلیط،صندوق امانات و دیگر امکانات رفاهی،میزبان تمامی مسافرانتور مشهد در بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.تور مشهد نوروز 97

هتل عماد مشهد

اتاق هتل عماد مشهد



:: برچسب‌ها: لیست هتل های مشهد, هتل های مشهد, رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل الوند مشهد

از جمله هتل هایی که در نزدیکی جوار حرم امام رضا (ع) واقع شده،هتل الوند می باشد.این هتل تازه ساخت با زیر بنای 3000 متر مربع و 55 واحد در پنج طبقه آماده میزبانی از تمامی مسافران تور مشهد می باشد.خدمات ارائه شونده در این هتل سه ستاره شامل: سرویس حرم،اینترنت رایگان،خدمات تهیه بلیط،پارکینگ اختصاصی،گشت درون شهری،صندوق امانات،خدمات خانه داری،نمازخانه،کافی شاپ و رستوران با سرو غذاهای لذیذ و با کیفیت می باشد.تور مشهد پاییز 96

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ،از جمله هتل هایی ست که به مراکز تفریحی و تجاری شهر مقدس مشهد نزدیک  می باشد.این هتل سه ستاره با هشت طبقه و امکانات رفاهی مطلوب مورد استقبال بسیاری از مسافران تور مشهد قرار گرفته است.در صورت نیاز شما می توانید برای دیدن فیلم به به سالن همایش هتل رفته و در آنجا اوقات خوشی را بگذرانید.این هتل با 25 سال سابقه دارای امکاناتی چون آسانسور،سالن کنفرانس،اینترنت پرسرعت،خدمات شستشوی لباس،خودپرداز،رستوران با طبخ غذاهای باکیفیت،سرویس رفت وبرگشت به حرم،اجاره ماشین،پارکینگ،کافی نت و .... می باشد.تور مشهد مهر 96

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل اولیا مشهد

از جمله هتل های دو ستاره که در خیابان شیرازی مشهد واقع شده،هتل اولیا می باشد.این هتل تنها 7 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد.تنوع اتاق ها به همراه امکانات با کیفیت و استاندارد باعث انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگران تور مشهد شده است.برخی از اتاق های هتل روبه چشم انداز حرم امام رضا (ع) بوده و این باعث گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی برای میهمانان می شود.این هتل مشهد دارای 24 باب اتاق و امکانات رفاهی مطلوب آماده میزبانی در تمام اوقات شبانه روز در کنار کارکنان مجرب می باشد.تور مشهد آبان 96

هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد

هتل شارستان مشهد

از جمله هتل های تازه ساخت شهر مقدس مشهد می توان به هتل شارستان که تنها 350 متر با حرم مطهر فاصله دارد اشاره کرد.این هتل با امکانات رفاهی مطلوب مورد توجه بسیاری از مسافران تور مشهد قرار گرفته شده است.خدمات رفاهی این هتل 3 ستاره ی خوب شامل: اینترنت رایگان،رستوران با طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت،آسانسور،چایخانه سنتی،کافی شاپ،کافی نت،فضای سبز،سالن همایش و جلسات،بیلیارد،پارکینگ،صندوق امانات و ... می باشد.هتل شارستان تا فرودگاه مشهد 25 دقیقه و تا راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.تور مشهد آذر 96

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش از جمله هتل های سه ستاره ی خوب شهر مقدس مشهد به شمار می رود.این هتل واقع درخیابان امام رضا در چهارراه دانش قرار گرفته است.با توجه به نزدیکی که به حرم امام رضا (ع) دارد مورد توجه و استقبال بسیاری از مسافران تور مشهد قرار گرفته است.فضای کارآمد و امکانات مطلوب هتل عرش باعث مهیا شدن اوقاتی به یاد ماندنی برای میهمانان هتل شده است.از جمله امکانات و خدمات هتل شامل: اتاق های ویژه معلولین،خدمات شستشوی لباس،اینترنت رایگان،مینی بار،کافی شاپ؛رستوران با طبخ غذاهای لذیذ و متنوع،امکان سرو صبحانه در اتاق،چایخانه سنتی،صندوق امانات و گشت درون و برون شهری می باشد.تور مشهد نوروز 97

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, لیست هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری با بیش از 10 سال سابقه ی میزبانی از مسافران تور مشهد جزو هتل آپارتمان های سه ستاره به شمار می رود.اتاق های این هتل آپارتمان مجهز به آشپزخانه با وسایل کامل،امکان سرو غذا در اتاق،مبلمان،تلوزیون،حمام اختصاصی،سیستم اعلام حریق،اینترنت رایگان،سرویس ایرانی و فرنگی می باشد.رستوران هتل آپارتمان درباری مشهد واقع در طبقه منفی یک با ظرفیت 60 نفر آماده ی پذیرایی از تمامی میهمانان خود می باشد.از دیگر خدمات ارائه شونده ی آن سرویس رایگان به حرم مطهر می باشد.شما همچنان می توانید از خدمات بیدارباش و کرایه اتومبیل بهره ببرید.تور مشهد پاییز 96

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد

از جمله هتل آپارتمان های خوب مشهد که در نزدیکی بازارهای مرکزی و حرم امام رضا (ع) واقع شده،هتل آپارتمان میزبان می باشد.هتل میزبان با مساحت 3000 متر مربع با 40 واحد در تمامی اوقات شبانه روز آماده ی میزبانی از تمامی مسافران تور مشهدمی باشد.این هتل با داشتن اتاق های کاملا مستقل از هم به همراه امکانات رفاهی شامل: پارکینگ اختصاصی،آسانسور،سالن کنفرانس، آشپزخانه مجهز،سیستم گرمایشی و سرمایشی مجزا،اینترنت پرسرعت،صندوق امانات،تاکسی سرویس و ... می باشد.تور مشهد مهر 96

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل در 10 طبقه در سال 1382 در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا (ع) بنا شده است.رستوران موجود در آن با ظرفیت 50 نفر آماده ی پذیرایی از تمامی مسافران تور مشهد می باشد.در هتل آپارتمان ملل شما شاهد آثار تاریخی خواهید شد که آن را با دیگر هتل آپارتمان ها متمایز نموده است.کافی شاپ،خدمات شستشوی لباس،اینترنت پرسرعت،خدمات تهیه بلیط،امکان طبخ غذا در اتاق ها،سیستم گرمایشی و سرمایشی،تلوزیون،ماهواره،نظافت روزانه،حمام اختصاصی و ..... از جمله امکانات و خدمات این هتل آپارتمان می باشد.تور مشهد آبان 96

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان سلام مشهد

هتل آپارتمان سلام از جمله هتل آپارتمان های 2 ستاره خوب مشهد به شمار می رود.این هتل آپارتمان با 13 طبقه در نزدیکی حرم که در خیابان عنصری امام رضا واقع شده است.فاصله آن تا درب ورودی باب الرضا با وسیله نقلیه 6 دقیقه می باشد.امکانات و تسهیلاتی که مدیریت هتل آپارتمان سلام در اختیار مسافران تور مشهد قرار داده شامل:پارکینگ اختصاصی،آسانسور،تلوزیون،صندوق امانات،خدمات شستشوی لباس،کافی شاپ،رستوران بت طبخ غذاهای لذیذ ایرانی،سالن کنفرانس،اینترنت پرسرعت و .... می باشد.فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه می باشد.تور مشهد آذر 96

هتل آپارتمان سلام مشهد

هتل آپارتمان سلام مشهد

هتل آپارتمان زمرد مشهد

هتل آپارتمان زمرد به علت موقعیت جغرافیایی و همچنین طراحی منحصر بفرد خود مورد توجه بسیاری از مسافران تور مشهد قرار گرفته شده است.این هتل آپارتمان دارای 6 طبقه که در خیابان امام رضا واقع شده است.طراحی داخلی آن بسیار نزدیک به معماری عربی می باشد.از امکانات هتل آپارتمان زمرد می توان به کافه خانه سنتی،مینی بار،سالن همایش و جلسات،صندوق امانات،ماهواره و همچنین کافی شاپ آن که آماده ی میزبانی از تمامی مسافران تور مشهد می باشد.رستورانی با طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت ایرانی از دیگر امکانات هتل آپارتمان زمرد مشهد به شمار می رود.تور مشهد نوروز 97

هتل آپارتمان زمرد مشهد

هتل آپارتمان زمرد مشهد

هتل آپارتمان زمرد مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد, هتل های مشهد, رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.تور مشهد پاییز 96

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی قصر مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.تور مشهد مهر 96

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.تور مشهد آبان 96

تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

 

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.تور مشهد آذر 96

 

تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مدینه الرضا مشهد

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.تور مشهد نوروز 97

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

تور مشهد هتل قصر طلایی

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پودينى کوسه يا سفره ماهى

کوسه را قطعه‌ قطعه مى‌کنيم و با پوست در آب نمک و زرد چوبه مى‌ جوشانيم تا کاملاً پخته شود، بعد از پخته شدن پوست و استخوان آن به راحتى کنده مى‌ شود، گوشت پخته شده را کاملاً له مى‌ کنيم و آن را مى‌ فشاريم تا آب آن گرفته شود و ماهى له شده خشک شود (اين کار را براى برطرف شدن بوى کوسه ماهى حتماً بايد انجام داد) بعد آن را با پياز و سبزى (گشنيز و شويد و پياز خرد شده) در روغن سرخ مى‌ کنيم مقدارى رب گوجه و ليمو عمانى خشک به آن اضافه مى‌ کنيم در قابلمه مى‌ گذاريم تا کاملاً پخته شود و آب آن بخار شود. اين روش براى تهيه پودينى سفره ماهى هم استفاده شود.

این غذا یکی از غذا های پر طرافدار قشم است و در اکثر رستوران ها سرو می شود. توصیه می شود در سفر خود به قشم با تور قشم حتما این غذای لذیذ را امتحان کنید.

پودینی کوسه یا سفره ماهی

 

نان خمير تره

مواد لازم: آب ـ آرد ـ روغن ـ تخم‌مرغ ـ مايه خمير و کمى نمک

روش تهيه: با مخلوط نمودن مايه خيمر، آب، آرد و نمک خيمر نان تهيه مى‌شود. اين خمير چند ساعت بايد بماند تا آماده پخت شود. معمولاً شب خمير را تهيه و صبح زود از خيمر آماده شده چانه درست مى‌ نمايند. چانه‌ ها را با دست پهن مى‌ کنند تا به صورت گرد به قطر حدود 10 سانتى‌ متر شود سپس آنها را يکى يکى داخل روغن داغ درون تابه مى‌ اندازند و پشت و رو مى‌ کنند تا خوب پخته شود (در قديم براى پشت و رو کردن نان در تابه از شيئى آهنى و قاشق مانند که انتهاى آن به شکل دنباله قاشق و ابتداى آن گرد بود استفاده مى‌ کردند و به آن محماس مى‌ گفتند) چون داراى تخم‌مرغ و مايه خمير است کمى پف مى‌ کند و معمولاً تو خالى و سرخ و خوشمزه است. اين نوع نان را صبح‌ ها با دوشاب يا عسل يا شيره کره ميل مى‌ کنند. بعضى‌ ها نوع شيرين آن را دوست دارند که به جاى نمک، شکر در خمير آن به کار مى‌ برند.اين نوع نان که مورد علاقه غير بوميان هم مى‌باشد در منازل پخت و در بازار عرضه مى‌ شود. پخت این نان مختص زنان نيست و مردان خبره در اين کار در قشم وجود دارند مخصوصاً آشپز هاى لنج‌ها. در ماه با برکت رمضان از اين نان براى سحرى استفاده مى‌ شود در بازار قديم قشم اطراف بازار ماهى فروشان عصر روز هاى ماه رمضان به فروش مى‌ رسد.

این نان یکی از نان های محل یو بسیار خوش طعم قشم است. در سفرتان به قشم با تور قشم حتما از این نان امتحان کنید بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

نان خمیر تره

خوراک ملوک (صدف دراز)

گوشت صدف را جدا کرده و کاملاً آن را شسته و شکم و زايده‌هاى آن را جدا مى‌کنند. بعد آن را در يک ليوان نمک و زردچوبه و پياز خرده شده مى‌ جوشانند تا کاملاً پخته و نرم شود و آبى در آن نماند. سپس روغن را داغ کرده و صدف‌ ها را با پياز در آن ريخته و همه را با هم در روغن تفت مى‌ دهند تا کاملاً سرخ شود. مقدارى ادويه، فلفل و مخصوصاً فلفل سبز به آن اضافه مى‌ کنند.

این غذا ممکن است با ضائقه خیلی از افرادی که به قشم سفر می کنند جور در نیاید اما پیشنهاد ما به شما این است که در سفرتان به قشم با تور قشم حتما از این غذا امتحان کنید بی شک از طرفداران این غذا خواهید شد.

خوراک ملوک (صدف دراز)

کوفته ماهى مومغ (ساردين)

سر و پولک ماهى ساردين را جدا کرده، شکم آن را خالى مى‌ کنند و در آب نمک و زردچوبه مى‌ جو شانند. بعد از جوشيدن پوست و استخوان آن را جدا مى‌ کنند. ماهى پخته شده را کاملاً له مى‌ کنند و آب آن را مى‌ گيرند. مقدارى فلفل، ادويه و سبزى (گشنيز و شويد) نمک، تخم‌ مرغ، سيب‌ زمينى آب‌ پز و فلفل سبز به آن اضافه مى‌ کنند. از پياز خرد شده کمتر استفاده مى‌ شود زيرا پياز باعث مى‌شود هنگام سرخ شدن مواد از هم بپاشند. بعد از مخلوط کردن کامل مواد آن را به صورت دايره‌ هاى کوچک در روغن داغ پهن مى‌کنند تا سرخ شود. بعد از سرخ شدن کامل می توان این غذای لذیذ را با کمی رب انار سرو کرد.

پیشنهاد می شود حتما در سفر خود به قشم با تور قشم از این غذای بسیار خوشمزه امتحان کنید بی شک یکی از طرفداران این غذا خواهید شد.

کوفته ماهى مومغ (ساردين)

نان تخم‌مرغى (چم‌چمو)

مواد لازم: آب ـ آرد ـ روغن ـ تخم‌مرغ ـ شکر

روش تهيه: با مخلوط نمودن آب و آرد، خمير نان را به صورت رقيق تهيه و سپس زرده و سفيده چند عدد تخم‌ مرغ و شکر را به آن اضافه مى‌نمايند، مخلوط را آنقرد به هم مى‌زنند تا آماده شود. ماهى‌ تابه را روى شعله گاز مى‌ گذارند و کمى روغن در آن مى‌ ريزند. روغن که داغ شد با قاشق يا ملاقه يا پياله يا استکان کمى از مخلوط آماده شده را در ماهى‌ تابه مى‌ ريزند اين مخلوط به علت رقيق بودن در روغن پهن مى‌ شود، با قاشق آن را در روغن مى‌ گردانند تا سرخ و برشته شود. همين‌ طور ادامه مى‌ دهند تا مخلوط تمام شود. نان‌هاى تهيه شده معمولاً به صورت گرد است و حدود 50 تا 60 گرم وزن دارد. اگر در خانواده بچه‌ هاى کوچک باشد چند تا از نان‌ ها را به شکل مربع، مستطيل، مثلث و حتى قايق و... درست مى‌ نمايند.اين نان با عسل، مربا، شيره شکر و دوشاب در صبحانه مصرف مى‌ شود، در شهر قشم بيشتر رواج دارد و در بقيه نقاط جزيره به خصوص درگهان و هلر هم از اين نوع نان در منازل پخته مى‌شود.

نان چم چمو یکی از نان ها ی معرو ف قشم است که قدمت بسیار زیادی دارد و از غذا ها ی سنتی قشم نیز به شمار می رود در سفر خود به قشم با تور قشم حتما از این نان بسیار خوشمزه و لذیذ استفاده کنید بی شک یکی از طرفداران پر و وپا قرص این نان می شوید.

غذاهای سنتی قشم,نان تخم‌مرغى (چم‌چمو)



:: برچسب‌ها: لیست غذاهای معروف قشم, غذاهای سنتی قشم, بهترین غذاهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است.

بازار بزرگ فردوسی قشم

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی

مرکز خرید سیتی سنتر قشم

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر


مرکز خرید سیتی سنتر قشم از مراکز خرید جدید این جزیره است که از 2 فاز تشکیل شده. فازهای این مرکز خرید بوسیله یک پل هوایی به هم وصل شده اند و در کل متشکل از 2000 واحد تجاری , اداری و اقامتی می باشد.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

از امکانات این مجتمع تجاری می توان به سالن بولینگ و بیلیارد , رستوران و فست فود , سینما 4 بعدی , شهربازی و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم علاوه بر اینکه می توانند از این مرکز خرید هرچه را که میخواهند تهیه نمایند , می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

بازار بزرگ خلیج فارس قشم

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

بازار پردیس قشم


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف قشم, بهترین مراکز خرید قشم, مراکز خرید خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران خاله قشم

رستوران خاله قشم در ضلع شمالی جزیره کیش, شمال قلعه پرتغالی ها آماده پذیرایی از مسافران تور قشم می باشد. آن دسته از مردمان قشم که علاقه زیادی به به فلافل های جنوبی تند و غذاهای دریایی خوش طعم دارند رستوران خاله را می شناسند. خاله زنی اهل جزیره در نزدیکی قلعه پرتغالی ها می باشد که از امکانات خانه اش برای ساخت رستورانی سنتی و بومی استفاده کرده است. از فلافل های معروف خاله که بگذریم غذاهای دریایی اش زبان زد مردمان قشم است. مخصوصا عنکاس یا همان ماهی مرکب خاله. در سفرتان با تور قشم به رستوران خاله سر بزنید و طعم غذا های خانگی اش را از دست ندهید. رستوران خاله از ساعت 7 شب تا 10 شب از است و غذا هایش به صورت ساندویچ و یا سرویس سرو می شود.

رستوران عرفان قشم

رستوران عرفان در قشم, نرسیده به میدان ولایت, روبروی مبل و لوازم خانگی هوم سنتر آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد.منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی می باشدو فضای آرام و تمیزی دارد. در سفرتان با تور قشم به رستوران عرفان سری بزنید و لحظات خوشی را در کنار خانوادتان سپری کنید.

رستوران آبشار قشم

یکی دیگر از رستوران های قشم رستوران آبشار می باشد که آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور قشم است. این رستوران انواع غذا ها را سرو می کند اما بیشتر غذاهایش دریایی هستند که مورد توجه مهمانان تور قشم نیز هست. این رستوران روبروی مجتمع تجاری بین المللی مرجان قرار گرفته است که مسافران تور قشم می توانند بعد از خرید کردن از این مرکز خرید زیبا سری به این رستوران بزنند و غذای خوش طعم و لذیذی را نوش جان کنند.

رستوران آبشار قشم

رستوران سیمرغ قشم

رستوران سیمرغ یکی از رستوران های خوب این جزیره است. شما با خیال راحت می توانید هر غذایی که دوست دارید را در این رستوران میل کنید و از تازه بودن و کیفیت بالای غذاها لذت ببرید.در این رستوران زیبا انواع غذا های محلی و سنتی قشم و تمامی غذا های شهر های دیگر و غذا های مدرن و به روز سرو می شود. کیفیت خوب غذا های این رستوران باعث جذب مشتری شده است با انتخاب تور قشم برای سفر به قشم امکان استفاده از غذا های لذیذ این رستوران را دارید.

آدرس: ایران - هرمزگان - قشم انتهای بلوار ولیعصر

رستوران سیمرغ قشم

رستوران الوند قشم

رستوران الوند یک رستوران ایرانی با انواع غذاهای سنتی و دریایی در قشم است. در این رستوران انواع کباب ها و ماهی ها در منو دیده میشود و با محیط رسمی که دارد، مکانی مناسب برای برگزاری جلسات کاری و نشست های گروهی نیز است. در سفرتان به قشم با تور قشم غذا های خوش طعم این رستوران را در فضای آرامی که در اختیارتان قرار می دهند امتحان کنید.

آدرس: ایران - هرمزگان - قشم بلوار آزادگان، پارک هتل، رستوران الوند

رستوران الوند قشم



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های قشم, بهترین رستوران های قشم, رستوران های معروف قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مجتمع اقامتی فولتون قشم

مجتمع فولتون یک مجتمع اقامتی, تفریحی, فرهنگی و گردشگری می باشد که به بهره برداری شرکت دریای نور قشم در سال 93 شروع به فعالیت نمود و آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد. این هتل از 3 ساختمان مجزا تشکیل شده است, یک ساختمان دو طبقه که شامل اتاق ها و سوئیت ها می باشد, یک ساختمان که شامل آپارتمان های 2 خوابه و 4 خوابه می باشد, یک ساختمان که متعلق به ویلا بوده و از این دو ساختمان کاملا مجزا می باشد و آماده پذیرش مسافران تور قشم می باشند. اگر قصد سفر به قشم را دارید با تور قشم همراه شوید تا امکان اقامت در این هتل برای شما گردشگران تور قشم فراهم شود.

امکانات مجتمع اقامتی فولتون قشم:

مینی بار, چای/قهوه ساز, تلویزیون LED, صبحانه در اتاق, اینترنت, سرویس فرنگی, روم سرویس, یخچال, تلفن, اسپیلت, سیستم تهویه, قفل درب کارتی, لابی, فضای سبز, زمین ورزشی, صندوق امانات, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, خدمات گردشگری تور قشم, دستگاه کپی, دستگاه فکس, دستگاه پرینتر, خدمات تهیه بلیط, چایخانه سنتی, شاتل, گشت نیم روزی, تاکسی سرویس, زمین تنیس, خدمات خانه داری, پارکینگ.


مجتمع اقامتی فولتون قشم

مجتمع اقامتی فولتون قشم

ویلای مجتمع اقامتی فولتون قشم

آپارتمان مجتمع اقامتی فولتون قشم

هتل شادناز قشم

هتل 2 ستاره شادناز از هتل آپارتمان های خوب قشم است که در مرکز شهر قشم آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم است و به تمام نقاط قشم دسترسی دارد. به نسبت قیمت امکانات بسیار خوبی را به مسافران تور قشم ارائه می دهد. این هتل دارای 15 سوئیت مجزا و فول امکانات است و واقع بودن در مرکز شهر و نزدیک بودن به بزرگترین مرکز خرید قشم از دلایل انتخاب آژانس های مسافربریتور قشم است. با انتخاب تور قشم برای سفر قشم امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم می شود.

آدرس: جزیره قشم, چها راه پردیس, خیابان فلسطین, کوچه دوحه 4 بعد از هتل سان سیتی, روبروی مسجد.

هتل نخل هنگام قشم

هتل دو ستاره نخل هنگام قشم یک از هتل های تازه ساز قشم است که پذیرای گردشگران تور قشم می باشد. خدمه هتل کادری مجرب و آموزش دیده هستند و با رفتاری خوش آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور قشم می باشد. با انتخاب تور قشم برای سفر امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفری خوش را تجربه کنید.

امکانات هتل نخل هنگام قشم:

مینی بار, سرویس فرنگی, صبحانه در اتاق, سیستم تهویه, اینترنت, قفل درب کارتی, تلفن, یخچال, مبلمان, سیستم اطفا و اعلان حریق, آسانسور, لابی, فروشگاه, اسپیلت, صندوق امانات, کافی شاپ, پذیرش 24 ساعته, گشت نیم روزی تور قشم, سالن بیلیارد, نمازخانه, اتاق چمدان, خدمات برای معلولین, خدمات خانه داری, خدمات گردشگری تور قشم.

آدرس هتل نخل هنگام قشم: قشم, میدان جهاد, جنب ایستگاه درگهان.

ویلا های ساحلی ایران زمین قشم

مجتمع زیبای اقامتی و توریستی ایران زمین در غربی ترین ساحل جزیره زیبای قشم قرار دارد که از نظر موقعیت مکانی به پارک زیبای زیتون، مجتمع سیتی سنتر، سایر بازارها و مجتمع های تجاری قشم نزدیک می باشد.

موقعیت جعرافیایی زیبا و مناسب و همچنین وجود ورزشهای آبی و امکانات ورشی و رفاهی مناسب و فوق العاده در این مجموعه از مزایای عمده این مجتمع اقامتی بشمار می رود که موجب علاقه بسیار مسافران تور قشم به اقامت در این مکان می باشد. همچنین ویلا های رو به دریا این مجموعه، اقامتگاه مناسبی برای داشتن لحظاتی زیبا و خاطره انگیز می باشد.

امکانات ویلا های ساحلی ایران زمین قشم

خدمات عمومی: رستوران، اينترنت بی سیم

خدمات رایگان هتل: صبحانه

آدرس ویلا های ساحلی ایران زمین قشم

قشم، بعد از پارک زیتون ، نرسیده به باشگاه کارکنان سازمان

ویلا های ساحلی ایران زمین قشم

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .



:: برچسب‌ها: لیست هتل های قشم, بهترین هتل های قشم, هتل های معروف قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

لاک پشت های پوزه عقابی قشم

لاک پشت های پوزه عقابی قشم که به دلیل بهره برداری انسانی یکی از گونه های در حال انقراض به حساب می آیید در پهنه های آبی سواحل استان هرمزگان در حال تخم گذاری می باشند. پوزه این لاک پشت ها برای بیرون کشیدن غذای اصلیشان یعنی اسفنج دریایی از لا به لای مرجان ها به شکل منقار عقاب در آمده است به همین دلیل به لاک پشت های پوزه عقابی معروف اند. در سفرتان با تور قشم حتما به سواحل استان هرمزگان بروید و از دیدن این لاک پشت ها لذت ببرید.

روستای باغ بالا قشم

روستای باغ بالا قشم روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم در استان هرمزگان ایران است. این روستا در دهستان رمکان قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385 جمعیت آن 202 (42 خانوار) بوده است. ساکنان روستا اهل سنت و از شاخه شافعی هستند یعنی از پیروان امام محمد ادریس شافعی می‌باشند و به زبان فارسی و گویش محلی تکلم می‌کنند. با تور قشم همراه شوید از روستای تاریخی با مردمی مهمان نواز آشنا شوید.

روستای رمچاه قشم

روستای رمچاه در ضلع جنوب شرقی جزیره ی قشم در ۴ کیلو متری ساحل جنوبی با فاصله ای ۱۷ کیلومتری منتهی الیه شرقی جزیره ای که شهرستان قشم می باشد قرار دارد و با فاصله ای ۴ کیلومتری از ساحل دریا و ۵ کیلومتری شهر تاریخی خربس می باشد. دارای دو جاده ی آسفالته ی ارتباطی بوده و با فاصله ی ۹ کیلومتری جاده ی روستایی به جاده ی اصلی قشم باسعیدو و محل تقاطع روستای هلر متصل گردیده است و جاده ی دوم با فاصله ای ۴ کیلومتری جاده ی آسفالته ساحل جنوبی تقاطع صیدگاه رمچاه (موج شکن متصل گردیده است) که همه ی آنها اهل تسنن و پیرو مذهب امام شافعی می باشند . این روستا یکی از روستاهای قدیمی و تاریخی شهر قشم می باشد که با قدمت زیادی که دارد اما یک روستای زیبا به شمار می آید که می توان گفت یکی از جاذبه های گردشگری قشم نیز هست. اگر تمایل دارید در سفر خود به قشم از این روستای تاریخی و گردشگری دیدن نمایید با تور قشم همراه شوید.

روستای رمچاه قشم

ژئو پارک جهانی قشم

ژئوپارک جهانی قشم با وسعتى بالغ بر 30 هزار هکتار در غرب جزیره قشم واقع شده است.

ژئوپارک جهانی قشم محدوده‌ای طولی است که شرق آن به روستای طبل و سلخ، غرب آن به روستای گوری و کانی، شمال آن به ساحل شمالی و جنوب آن به ساحل جنوبی منتهی می‌شود.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان اولین و تنها ژئوپارک خاور‌میانه در سال 2006 در یونسکو به ثبت شبکه‌ جهانی ژئوپارک‌ ها رسید و ایران نیز به واسطه آن یکی از شش کشور صاحب ژئوپارک در قاره پهناور آسیا بعد از چین، مالزی، کره، ژاپن و ویتنام و به عنوان یکی از 19 کشور جهان بطور رسمی کاندیدای بهره‌مندی از این امتیاز شده است.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان نخستین ژئوپارک ایران یکى از منحصر به فرد ترین ژئوپارک هاى جهان است که به واسطه قرار گرفتن در کنار سواحل زیباى خلیج فارس و جنگل دریایى حرا، چندین پدیده بارز زمین شناسى را در خود جای داده و به پارک زمین شناسی ایران تبدیل شده است.

وجود مجسمه‌ هاى طبیعى و نقش برجسته‌ هاى پراکنده، چین‌ خوردگى‌ ها و کوه‌ هاى شگفت‌آور، سطوح تخت و صفه‌ ها در ارتفاعات، ستون‌ هاى حاصل از عوامل فرسایش، برجستگى‌ها و فرو رفتگى‌ هاى به‌وجود آمده از هوا زدگى، مخروط افکنه‌ ها و قطعه‌ هاى فرو افتاده در پاى ارتفاعات، کوهسر ها و هیکل‌ هاى که دست هنرمند طبیعت به تازیانه باد و باران پدید آورده، تندیس‌ هاى اعجاب‌ آورى که در شکل‌ هاى مختلف همچون لاک‌ پشت، سگ، مارمولک، اسب آبى و یا حتى چهره‌ آدمى در حالت خشم و فریاد، پدیده‌هاى زمین‌شناسى نادر و بى‌ مانندى هستند که هر یک به تنهایى جذابیت و زیبایى خاص خود را دارند.

ژئو پارک جهانی قشم یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی قشم است. در تور قشم امکان این فراهم شده است تا شما به راحتی بتوانید از این پدیده ی بسیار زیبا وطبیعی دیدن فرمایید و ساعات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید وسفر خود به قشم را به یاد ماندنی کنید.

ژئو پارک

ژئو پارک

نیایشگاه ناهید قشم

نیایشگاه ناهید قشم از جاذبه های توریستی و مکانهای تاریخی جزیره قشم می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی بر روی تپه کولغان واقع شده است و بین کیلومتر 3 تا 5 قسمت شمال غربی قشم قرار دارد. نیایشگاه ناهید قشم محل عبادت و پرستش خدا برای زرتشتیان بوده است که در این مکان به عبادت خدا می پرداختند. گردشگران تور قشم اگر قصد بازدید از این مکان تاریخی را دارید ، این نیایشگاه در جاده درگهان قشم قرار دارد.

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم, مناطق دیدنی قشم, مکان های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کباب بز قشم

یکی از غذا های بسیار خوش طعم و پرطرفدار در قشم کباب بز است که طعمش لیذ ترین طعم کباب برای مهمانان تور قشم که این کباب را امتحان کرده اند می باشد. در سفرتان با تور قشم هنگام سفارش این کباب حتما تعداد زیادی سفارش دهید بی شک از طرفداران پر و پا قرص کباب بز خواهید شد.

برای سفارش کباب بز سه انتخاب دارید:

1: رستوران واقع در منطقه گیاهدان

2: رستوران در نزدیکی میدان شهدا

3: رستوران روبروی مرکز خرید سام و زال

موفلک_غذای سنتی قشم

گندم دلانده (گندم يا جو پرک شده) را در ديگ برشته مى‌ کنيم تا رنگ آن قهوه‌ اى شود. بعد گندم‌ هاى برشته را مانند برنج در آب مى‌ خيسانيم.پياز هاى خرد شده را کمى تفت مى‌ دهيم و بعد به آن زردچوبه اضافه مى‌ کنيم. پوست و استخوان ماهى را که از قبل در آب نمک و زرد چوبه جوشانده‌ ايم جدا کرده و با پياز سرخ مى‌ کنيم و آبى که ماهى را در آن جوشانده‌ ايم به ماهى و پياز سرخ شده اضافه مى‌ کنيم هنگامى که آب جوش آمد گندم‌ هاى خيس شده را به آن اضافه مى‌ کنيم و صبر مى‌ کنيم تا کاملاً آب آن بخار شود و دم بکشد. هنگامى که در حال دم کشيدن است مى‌توانيد مقدارى تخم گشنيز را روى گندم‌ ها بپاشيد.

موفلک از غذا های پرطرفدار قشم است و بسیار خوش طعم است. با سفر با تور قشم می توانید این غذای خوش طعم را امتحان کنید و یک مزه به یاد ماندنی را از سفر خود به قشم در خاطر خود و عزیزانتان نگه دارید.

چار دویی-غذای سنتی قشم

گوشت قرمز و یا گوشت ماهى جوشانده را له مى‌ کنيم و آب آن را مى‌ گيريم تا کاملاً خشک شود بعد آن را با سبزى معطر (گشنيز، شويد، شنبليله) ليمو عمانى، ادويه، پياز خرد شده سرخ مى‌ کنيم و آبى که ماهى را در آن جوشانده بوديم مى‌ گذاريم تا بجوشد و برنج را به آن اضافه مى‌ کنيم. قبل از اينکه دم بکشد، به موادى که قبلاً آماده کرده بوديم تخم‌ مرغ اضافه مى‌ کنيم و مواد آماده را روى برنج مى‌ ريزيم و صبر مى‌ کنيم تا پخته شود و دم بکشد. بعد از این که دم کشید آماده سرو شدن است. 

این غذا از غذا های خوش طعم و رنگ قشم است و طرفداران زیادی دارد. شما با انتخاب تور قشم برای سفر به این جزیره زیبا می توانید این غذا را امتحان کنید و لذت ببرید.

چار دویی-غذای سنتی قشم

خوراک ماهى متوتا يا حسينه-غذای محلی قشم

ماهى متوتا يا حشينه بيشتر براى تهيه مهياوه (نوعى سس ماهى است که روى نان محلى زده مى‌شود) استفاده مى‌شود. گاهى سر و دم متوتاى تازه را جدا مى‌ کنند و شکمش را پاک کرده و در روغن و پياز داغ سرخ مى‌ نمايند و گاهى هم آب تمر هندى يا رب گوجه‌ فرنگى و فلفل سبز به آن اضافه مى‌کنند و گاهی نیز با برنج هم سرو می شود. این غذا با این که با مواد کمی تهیه می شود اما از غذا های بسیار خوشمزه و لذیذ قشم به شمار می آید. حتما در سفر خود به قشم با تور قشم این غذا را یک بار امتحان کنید.

برنج ديشو-غذا های سنتی قشم

مقدارى شيره خرما را در آب حل مى‌ کنند تا رقيق شود و آن را در قابلمه روى گاز مى‌ گذارند تا کاملاً جوش آيد، آب برنجى را که قبلاً خيسانده‌ شده است را گرفته و آن را در آب و شيره جوش آمده مى‌ ريزنند تا آب بخار شود و دم بکشد (پلو شيرين) اين پلو را با ماهى تلال برشته شده يا سرخ شده استفاده مى‌کنند. پلو شیرین یا برنج دیشو یکی از غذا های پر طرفدار قشم است که با ماهی بسیار طعم لذیذ و خوش مزه ای را پیدا می کند.

برنج دیشو در اکثر رستوران های شهر قشم سرو می شود و طرفداران زیادی را در قشم دارد. شما نیز می توانید در سفر خود به قشم با تور قشم به رستوران های قشم سر بزنید و این غذا را امتحان کنید مطمئنا از طرفداران این غذا خواهید شد.

برنج دیشو-غذا های سنتی قشم



:: برچسب‌ها: غذا های سنتی قشم, غذاهای معروف قشم, بهترین غذاهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار قدیم قشم

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای منطقه آسیا و خاورمیانه است. بازار بزرگ قدیم قشم در نزدیکی اسکله ی سنگی و در مرکز شهر قرار دارد. این بازار یک بازار سنتی و قدیمی می باشد که از قدیم فعال بوده و امروزه نیز یکی از قطب های تاثیر گذار در تجارت قشم است. در بازار قدیم قشم انواع محصولات و کالاها اعم از پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، ملحفه و رو تختی، انواع پارچه های محلی و ساده، روسری و شال، پوشاک بچه گانه، پلاستیک جات، بلور جات، چرم و کاپشن، بلورجات، انواع صندل و دمپایی، کیف و چمدان، لوازم ورزشی، سوپری و خرازی، لوازم لوکس و تزئینی، انواع طلا و جواهرات، موبایل، زیورآلات دریایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و ... عرضه می شود. بیشتر خریداران بازار قدیمی قشم بومیان خود منطقه می باشند. به گردشگران تور قشم حتما پیشنهاد می کنیم به این بازار سری بزنند و بیشتر با سنت های مردمان قشم آشنا شوند.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم

بازار پاسارگاد قشم 

سوال بیشتر مردم این است که در سفر خود به قشم از کدام مرکز خرید خرید کنند. با همراه شدن با تور قشم می توانید به راحتی این مشکل خود را حل کنید. مرکز خرید پاسارگاد یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قشم است که تمامی مایهتاج مورد نیاز خود را می توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. با انتخاب تور قشم از خرید کردن در این مرکز خرید لذت ببرید و سفر خود را لذت بخش تر کنید.

بازارسنتی قشم

بازار سنتی قشم یکی از قدیمی ترین بازار های منطقه آسیا و خاورمیانه می باشد. این بازار یکی از مراکز خرید معروف و بزرگ قشم است و تمام مسافران تور قشم و توریست هایی که به قشم مسافرت کرده اند از طرفداران این مرکز خرید بزرگ و قدیمی شده اند. آدرس بازار سنتی قشم : مرکز شهرقشم ، در نزدیکی اسکله سنگی یا اسکله شهید ذاکری می باشد.

فروشگاه های بازار سنتی قشم :

جواهر فروشان, پوشاک, کیف و کفش, صنایع دستی, مس و ظروف مسی, فرش و گلیم, صنایع غذایی, سوغاتی.

بازار سنتی قشم

مرکز خرید ستاره قشم

این مرکز خرید سه طبقه و ۶۴۱ واحد تجاری دارد که علاوه بر پوشاک و لوازم مورد نیاز تان، نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، JVC – LG – SONY - تفال – BYC ، چای احمد، فیلیپس و.... هم در این مرکز خرید دارای شعبه های مختلف می باشند.
موزه حیوانات تاکسی درمی، بازی های رایانه ای ، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، کافه تریا و فست فود از جمله امکانات این مرکز خرید به حساب می آیند. این مرکز خرید مورد توجه توریست ها و مسافران تور قشم می باشد زیرا که به راحتی می توانند تمام وسایل مورد نیاز و مد نظرشان را در این مرکز خرید پبدا کنند. توصیه می شود در سفرتان به قشم با تور قشم حتما سری به این مرکز خرید شیک بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. 

مرکز خرید ستاره قشم

بازار سیمرغ قشم

بازار سیمرغ فشم جز بازارهای جدید قشم می باشد که این ساختمان شامل 4 طبقه است که در قسمت زیرزمین 24 واحد انباری موجود می باشد و در طبقه اول 71 واحد تجاری جود دارد و  طبقه دوم این مرکز خرید دارای امکانات بسیاری می باشد از جمله رستوران ، کافی شاپ ، سالن بیلیارد و . . .  ما به مسافران تور قشم پیشنهاد میکنیم برای خرید این مرکز تجاری را از قلم نیندازند.



:: برچسب‌ها: مراکز خرید قشم, مراکز خرید خوب قشم, مراکز خرید معروف قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

خانه برگر قشم

خانه برگر قشم از رستوران هایی می باشد که غذاهای فست فود از جمله برگر، پیتزا، هات داگ و ساندویچ را ارائه می دهد. این رستوران در مجتمع سیتی سنتر 1، طبقه دوم قرار گرفته است. مسافران و گردشگران تور قشم می توانند پس از خرید و گشت و گذار در خانه برگر قشم غذا میل نمایند. در خانه برگر انواع غذاها با طعم هایی مانند چیکن کاری، تندوری برگر و چیلی برگر ارائه می شود که دارای ادویه ها خاصی می باشند.

خانه برگر قشم

خانه برگر قشم

رستوران بادیل قشم

رستوران بادیل قشم از رستوران های سنتی جزیره قشم می باشد. فضای رستوران بادیل کاملا سنتی و بومی قشم است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی با قیمت مناسب سرو می شود. گردشگران و مسافران تور قشم اگر به دنبال رستوران سنتی با غذاهای خوشمزه می گردید حتما پیشنهاد می کنیم که به رستوران بادیل قشم بروید.

آدرس : قشم، سایت نخل زرین، خیابان پیام، روبروی در اصلی برج های دوقلوی آپادانا

رستوران بادیل قشم

رستوران بادیل قشم

رستوران بادیل قشم

رستوران شب های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم از بهترین رستوران قشم می باشد. که دارای فضایی آرام به همراه چشم انداز زیبایی از ساحل قشم است. مسافران تور قشم می توانند از انواع کباب و غذاهای دریایی، همچنین فست فود این رستوران میل نمایند. پیشنهاد می کنیم که حتما سری به رستوران شب های طلایی قشم بزنید و از غذاهای خوشمزه آن در یک فضای خوب میل نمایید.

آدرس : قشم، پارک ساحلی زیتون، ضلع جنوب غربی، رستوران شب های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم

رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه قشم از بهترین رستوران های جزیره قشم می باشد. این رستوران در جنوب قلعه پرتقالی ها است. رستوران قلعه جزوء رستوران هایی است که موقع غذا خوردن می توانید دریا را تماشا کنید. رستوران قلعه فقط شب ها باز است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی از جمله کوسه، میگو، ماهی مرکب و قلیه ماهی سرو می شود و با قیمت مناسب هستند. به مسافران تور قشم پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و لذت خوردن غذاهای دریایی را ببرند.

رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه قشم

رستوران دبش قشم

رستوران دبش یک کبابی محشر و معروف در هرمزگان, قشم, بازار فردوسی, طبقه زیرین با طرفداران بسیار زیاد آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد. رستوران دبش رستوران محبوب افرادی می باشد که عاشق کباب می باشند, منوی رستوران شامل انواع کباب ها و غذاهای سنتی ایرانی می باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که کباب اولین انتخاب شماست حتما در سفرتان با تور قشم به این رستوران محبوب سر بزنید.



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف قشم, بهترین رستوران های قشم, رستوران های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل رویال قشم

هتل رویال قشم از هتل های 3 ستاره تازه تاسیس در جزیره قشم می باشد. این هتل 6 طبقه دارای 45 اتاق است. هتل رویال قشم به مراکز خرید نزدیک می باشد که از این نظر دسترسی را برای گردشگران تور قشم راحت نموده است. فاصله هتل رویال تا ساحل 5 دقیقه می شود. از امکانات هتل رویال قشم می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و اینترنت وای فای اشاره کنیم. مسافرانی که به دنبال هتلی نوساز و تمیز با قیمت مناسب می باشند هتل رویال قشم را پیشنهاد می کنیم.

آدرس : قشم، خیابان فلسطین، هتل رویال قشم

هتل رویال قشم

هتل رویال قشم

هتل رویال قشم

هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان آرش قشم از هتل های تازه تاسیس جزیره قشم می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 400 مترمربع افتتاح گردید. این هتل 4 طبقه دارای 16 اتاق است. هتل آپارتمان آرش قشم در بلوار آزادگان واقع شده است که از لحاظ دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی بسیار مناسب می باشد. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان آرش قشم برای مسافران تور قشم می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، سالن ورزشی، اتاق بازی، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس، خدمات فکس و کپی و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان آدینه قشم

هتل آپارتمان آدینه قشم از هتل های تازه تاسیس می باشد که در فروردین ماه سال 1396 افتتاح گردیده است. این هتل دارای 5 طبقه و 12 اتاق می باشد. هتل در موقعیت خوب و منطقه آرامی قرار گرفته است و دارای قیمت مقرون به صرفه می باشد. هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه و تا فرودگاه 45 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل آپارتمان آدینه قشم که برای مسافران تور قشم فراهم کرده است شامل پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، آسانسور، اینترنت، تهویه مطبوع، خشکشویی و ... می باشند. در رستوران این هتل فقط سرو صبحانه امکان پذیر است.

هتل آپارتمان آدینه قشم

هتل آپارتمان آدینه قشم

هتل مروارید قشم

هتل مروارید قشم از هتل های نوساز می باشد که در سال 1393 احداث گردید. این هتل دارای 2 طبقه و 9 اتاق می باشد. هتل مروارید قشم در 1 کیلومتری دریا است و در نزدیکی بازار قدیم واقع شده است. از امکانات هتل مروارید قشم برای گردشگران تور قشم می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی، اینترنت، صندوق امانات، فتوکپی و ... اشاره کرد.

آدرس : قشم، بلوار شهید رجایی، جنب سازمان تبلیغات اسلامی

هتل مروارید قشم

هتل مروارید قشم

هتل مروارید قشم

مجتمع اقامتی ساحل طلایی قشم

مجتمع اقامتی ساحل طلایی قشم یکی از مجتمع های اقامتی 3 ستاره قشم می باشد. این هتل در فاصله 12 تا 15 کیلومتری قشم در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. مجتمع ساحل طلایی قشم دارای ساحل مخصوص برای شنا و تفریحات آبی، جت اسکی، قایق پدالی و تفریحی، اسکله تفریحی برای ماهیگیری و اسکی روی آب می باشد. از دیگر امکانات مجتمع اقامتی ساحل طلایی قشم می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه، سالن ورزشی، بیلیارد، لابی، ماهواره، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره کرد.

آدرس : قشم، جاده ساحلی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

مجتمع اقامتی ساحل طلایی قشم

مجتمع اقامتی ساحل طلایی قشم

مجتمع اقامتی ساحل طلایی قشم



:: برچسب‌ها: هتل های خوب قشم, آفر هتل های قشم, بهترین هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مجتمع تجاری الماس قشم

مجتمع تجاری الماس در سال 1387 در زمینی به مساحت 90000 متر مربع در 13 طبقه, 950 واحد تجاری, 190 واحد مسکونی, 9000 متر مربع شهر بازی, 3000 متر مربع هایپر مارکت, 2000 متر مربع رستوران گردان در ارتفاع 45 متری آماده پذیرایی از مهمانانتور قشم می باشد. مجتمع شامل امکاناتی نظیر: سینما, سینما چند بعدی, شهربازی, پیست دوچرخه سواری, فوریت های پزشکی, آمفی تئاتر, بورس طلا و جواهر, دفتر خدماتی گردشگری تور قشم, فست فود, کافی شاپ, رستوران و ... می باشد. در سفرتان به قشم امکان اقامت در این مجتمع تجاری برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.

برج امین قشم

برج امین در موقعیتی عالی در جنب بلوار دریا با 100,000 متر مربع زیربنا, 600 واحد مسکونی, 600 واحد تجاری اداری در 25 طبقه, بزرگترین پارکبنگ طبقاتی جزیره قشم, باند فرود هلیکوپتر, مرکز فوریت های پزشکی و ... آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور قشم می باشد. این برج با موقعیت مکانی مناسبی که دارد یک موقعیت عالی برای سرمایه گذاری به حساب می آید. از مجتمع امین امکان مشاهده جزیره لارک, هرمز و ناهمواری های شبه جزیره عربستان (کوه های عمان) قابل مشاهده است. در سفرتان با تور قشم هم می توانید در این مجتمع اقامت داشته باشید و هم یک روز کامل را برای گشت و گذار در مرکز خرید این مجتمع بگذارید.

مجتمع معراج قشم

مجتمع معراج با زیر بنایی حدود 144000 متر مربع, مساحتی حدود 40000 متر مربع در 10 طبقه, در کنار اسکله شهید ذاکری (ورودی قشم) و در نزدیکی بازار قدیمی قشم آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور قشم می باشد. این مجتمع دارای امکاناتی نظیر: هتل 5 ستاره با 203 سوئیت, پارک آبی, رستوران, آکواریوم, کافی شاپ, اسکله تفریحی و ماهیگیری و ... می باشد. در سفرتان با تور قشم به راحتی می توانید در این مجتمع اقامت داشته باشید و روز های خود را در خود این مجتمع در کنار عزیزانتان با شادی سپری کنید و به راحتی به گشت و گذار بروید و سفری پر از خاطره را برا خود و خانوادتان بسازید.

برج های دوقلوی آپادانا نگین قشم

برج های دوقلوی آپادانا قشم با زیربنای 36000 متر مربع, استخر و سونا, 5000 متر پارکینگ مسقف, 1500 متر مربع فضای عمومی و باغ, سالن ورزشی آقتیون و خانمها, مراکز تجاری و تفریحی مدرن با انواع سوئیت های 1, 2, 3 خوابه رو به دریا آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور قشم می باشد. در سفرتان با تور قشم به این مجتمع تجاری تفریحی سر بزنید و سفر خوشی را برای خود و خانواده و عزیزانتان رقم بزنید.

برج میلاد قشم

برج میلاد قشم با زیر بنایی به مساحت 50000 هزار متر مربع در 18 طبقه, با 790 واحد تجاری, 260 واحد اداری, 3500 متر مربع برای فست فود و شهربازی, 1400 متر مربع برای رستوران در طبقه آخر برج, 23 دستگاه آسانسور و 10 دستگاه پله برقی در قشم, بلوار ولیعصر, چهار راه پردیس, خیابان فلسطین در حال بهره برداری و تکمیل برای پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد. بازار ستاره, پردیس, مرجان و فردوسی از بازار های نزدیک به این مجتمع می باشند. در سفرتان با تور قشم به این مجتمع تازه تاسیس سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.



:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم, جاذبه های گردشگری قشم, مناطق دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که در میدان جانباز, خیابان خیام آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد می باشد. هتل هما در 9 طبقه با 207 اتاق مجهز و امکانات کامل پذیرای زائران می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر و سونا, کافی شاپ, روم سرویس 24 ساعته, رستوران, سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم در 5 نوبت, آرایشگاه, زمین تنیس, باشگاه تناسب اندام, پارکینگ, خشکشویی, کافی نت, تاکسی سرویس 24 ساعته, خدمات پزشکی 24 ساعته, دستگاه ATM, اتوشویی, لاندری, صندوق امانات, ایترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل 5 ستاره با بیش از 40 سال سابقه کاری بهترین انتخاب برای اقامت می باشد.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد



:: برچسب‌ها: هتل هما 2 مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان یکی از هتل های 5 ستاره و تازه تاسیس مشهد می باشد که در زمینی با زیر بنار 92000 متر مربع در 13 طبقه, با 406 واحد تجاری, 291 واحد اقامتی, 122 واحد مسکونی, 420 واحد پارکینگ آماده پذیرایی از زائرین و مسافران تور مشهد می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, اینترنت, پارکینگ, نمازخانه, لابی, مینی بار, سالن ورزشی, فروشگاه و غرفه, کافی شاپ, ترنسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی و ... اشاره نمود. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد



:: برچسب‌ها: هتل آرمان مشهد, هتل های مشهد, رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()