نوشته شده توسط : fariba ardam

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 قنات کیش تقریبا 2500 سال قدمت دارد و برای ساکنین جزیره زیبای کیش منبعی برای آب شیرین بوده است ، به علتعمیق بودن چاه‌ و بلند بودن رشته قنات نسبت به قنات‌های دیگر مناطق ایران قابل مقایسه نیست، و به خاطر شیب كمجزیره‌ کیش ، شیوه هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر سطح زمین در جزیره كیش دارای اهمیت می باشد و در آن دوره ازپیشرفته ترین شیوه براى حفر کردن قنات استفاده مى‌ کرده اند. شهر زیرزمینی غرفه های صنایع دستی زیبایی از ایرانو جهان و رستورانهای سنتی جدید و سنتی , سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر دارد. سقف قنات هشت متر ارتفاع دارد که از سنگواره و صدف و مرجان ایجاد شده است و طبق نظر کارشناسان قدمت کاریز 270 تا 570 میلیون سال می باشد و اکثرشان شناسایی و دارای شناسنامه شده اند. عقیده کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز کیش بر این است که شهرکاریز دارای دو ویژگی است که این قنات را در لیست فهرست ابنیه های جهانی قرار می دهد. اولین ویژگی این کاریز تنها کاریز در دنیا است که به شکل مرجانی است و دومین ویژگی کاریز سقف کاریز می باشد که از صدف و مرجانهای طبیعی تشکیل شده است.

قایقهای کف شیشه ای کیش

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریاییمانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.

قایقهای کف شیشه ای کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيبايخليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتلمارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استانداردتنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشدهتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش ,کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

هتل شایگان کیش

hotel shaygan kish


هتل شایگان کیش 1000 هزار متر مربع وسعت دارد در سال 1381 خورشيدي ساخته شد. طراحی و دیزاین این هتل به صورتی است که دارای 4 پله اضطراري و 3 آسانسور با چشم انداز خليج و جزيره است. اکثر اتاقهای هتل دارای منظره رو به دریا می باشند. دسترسي به صورت پياده 2 تا 5 دقيقه به بازار پانيذ و مرکز تجاري پرديس موقعيت هتل را در جايگاهویژه ای قرار گرفته است.

امکانات هتل شایگان کیش عبارتند از:

 سالن همایش و اجتماعات ، باشگاه ورزشی هتل شایگان شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای خشک، سونای بخار،ماساژ، بدن سازی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش هتلی سه ستاره می باشد که بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد . تمیز و مرتب و دارایامکانات رفاهی از جمله : تلویزیون , یخچال , سوئین های تمییز و مرتب , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , حمل و نقل , نمازخانه , لابی , کافی شاپ و رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشند.

آدرس هتل اسپادانا کیش : جزیره کیش بلوار ایران , خیابان جامى ,  نزدیک صدا و سیما ، هتل اسپادانا کیش
 
هتل اسپادانا کیش
 
 
هتل اسپادانا کیش
 

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش هتلی چهار ستاره شیک و لوکس می باشد که با طراحی بسیار زیبا به شکل دلفین است و با دارایامکاناتی مانند : سالن کنفرانس، کافی شاپ، صندوق امانات در لابی، ماهواره، اینترنت وایرلس، گشت در بازار و جزیره آماده ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان می باشد. خدمات دیگر هتل : سوئیت، یخچال، تلویزیون،  رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، حمل و نقل، نمازخانه، سالن ورزش و ... بخشی از امکانات و خدمات هتلفلامينگو کيش است و اقامت برای کودکان کمتر 2 سال در هتل رایگان است. صرف شام در رستوران هتلفلامینگو کیش با 20 % تخفیف می باشد. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهاي ذخيره سازی آب آشاميدني در زمان قدیم در جزيره کیش ، ایجاد آب انبار بود. يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير در سال 1372 برای جمع کردن آب هاي سطحي،در نزديكي درخت سبز در مکان يك آب انبار باستاني و قدیمی در نزدیکی شهر حريره با تکنیک معماري سنتي يزدي ایجاد شد.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

تخریب شدن مسير آبهاي سطحي که به آب انبارهاي سنتي منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، كاربرد مهم و اصلي آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهيه آب شيرين از دستگاه هاي آب شيرين كن استفاده مي شود. معماري و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و براي گردشگران و مسافران تور کیش بسيار ديدني و جالب می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده .مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش فروردین 95 می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تعطیلات بهار 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش تعطیلات فروردین 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافرانتور کیش اسفند 94گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

 

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافرانتور کیش فروردین 95به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های توریستی کیش

جاذبه های توریستی کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش

تور کیش نوروز 95آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان تور کیش نوروز 95 هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تور کیش نوروز 95تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.تور کیش نوروز 95شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش نوروز 95 پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.

 

پارک آبی کیش

تور کیش نوروز 95پارک آبی کیش یکی جاذبه های و تفریحات این جزیره می باشد و مساحتی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 56000 متر مربع است و روزانه آماده پذیرش 3000 نفر تور کیش نوروز 95می باشد ،قابل ذکر است که این پارک اولین و بزرگترین پارک آبی روباز در ایران است و مجهز به امکانات مود نیاز برای مسافران تور کیش نوروز 95 است. شما می توانید نمایی بسیار زیبا از آبهای زلال خلیج فارس را در پارک جنگلی کیش که نزدیک به پارک آبی کیش می باشد تور کیش نوروز 95 به تماشا بنشینید.طراحی این پارک به گونه ای می باشد که برای کلیه سنین تور کیش نوروز 95امکان پذیر است ، تجهیزات این پارک از جدیدترین نوع خود می باشد که حتی تعدادی از سرسره های این پارک در ایران مشابه آن وجود ندارد. ازامکانات پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می توان به اسپا ، رستوران ، کیوسکها، فروشگاه و . . . اشاره کرد.



ماهیگیری تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95ماهیگیری تفریحی کیش از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید ، سواحل کیش تور کیش نوروز 95 دارای خاکی با ساختار مرجانی می باشد و کمتر جزایری در دنیا پوشیده از ماسه خاکستری می باشد. تور کیش نوروز 95در آب های شفاف در کنار سواحل می توان به راحتی کف دریا را از دور تماشا کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند به دور از شلوغی شهر ها در سواحل زیبای کیش به استراحت بپردازند . شما تور کیش نوروز 95می توانید با دیدن ماهی های تزئینی و آبزیان که در حاشیه سواحل خودنمایی می کنند سرگرم شوید .تور کیش نوروز 95 همچنین مرغوب ترین و بهترین ماهی های خوراکی در این سواحل صید می شود که تور کیش نوروز 95 علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی کیش میتوانند در ساحل های غربی و جنوبی در جزیره به این تفریح بپردازند. سواحل کیش بی خطر هستند و گردشگران تور کیش نوروز 95 با خیال راحت می توانند تفریح کنند. دریای زلال و گرم و دلچسب جنوب در فصل های سرد سال هم قابل استفاده برای تور کیش نوروز 95 است و ماهیگیری تفریحی کیش در منطقه اسکله تفریحی با لوازم ماهیگیری که در فروشگاه های ورزشی کیش موجود است ساعت های لذت بخشی را تور کیش نوروز 95 سپری کنید.



کشتی های تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95 کشتی های تفریحی کیش را می توان از جاذبه ها و تفریحات پرطرفدار تور کیش نوروز 95 این جزیره به حساب آورد که می توان به کشتی های تفریحی شبانه ، قایق های کف شیشه ای ، کشتی های آکواریوم اشاره کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با گشتهای دریایی در کشتی های تفریحی شبانه آبهای اطراف جزیره کیش را تور کیش نوروز 95 تماشا کنند که از ساعت 9 شب تا 1 بامداد در سانس های 2 ساعت اجرا می شود .کشتی های تفریحی کیش تور کیش نوروز 95 با گشت دریایی دارای امکانات پذیرایی ، رستوران کشتی ، قرعه کشی ، برنامه های شاد می باشد.تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است که در اطراف جزیره انواع آبزیان دریایی مثل مرجان ها ، ماهی های تزئینی ، خرچنگ ، ستاره دریایی و . . . را مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در کشتی آکواریوم و قایق های کف شیشه ای به تماشا تور کیش نوروز 95 بنشینند.


بولینگ در کیش

تور کیش نوروز 95بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد که که در مجموعه ورزشی مریم کیش می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران استتور کیش نوروز 95 که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نمایی زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش نوروز 95 است . تور کیش نوروز 95 بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان تور کیش نوروز 95می باشد . برای عضویتتور کیش نوروز 95در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آن برای خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش استفاده کنند.



پلاژ بانوان کیش

تور کیش نوروز 95پلاژ بانوان کیش جز جاذبه های معروف در کیش که مخصوص بانوان می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در سواحل شمالی جزیره قرار دارد ، مساحتی که برای این مجموعه در نظر گرفته اند 15 هزار متر مربع می باشد . از امکانات تور کیش نوروز 95 این پلاژ که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم دیده شده می توان به دوش آب شیرین ، سایه بان ،محیطی دارای نورپردازی مناسب ، مرکز بدنسازی تور کیش نوروز 95، دارا بودن مربیان با تجربه اشاره کرد. پلاژ بانوان تور کیش نوروز 95 به علت موقعیت مکانی دسترسی به آن آسان بوده و شما میتوانید استفتده از این مجموعه ورزشی تفریحی را در برنامه سفر تور کیش نوروز 95 قرار دهید.




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 95 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل تماشا کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 95، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95 و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:
 
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل اسپادانا کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش


هتل عالی قاپو کیش

هتل آپارتمان عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان محترم تور کیش را فراهم آورده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان از سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق نام برد. این هتل به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد. هتل از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

نشانی هتل عالی قاپو کیش : میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش


هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش


تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های 2 ستاره کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های قیمت مناسب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های 2 ستاره کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های قیمت مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
پارک ساحلی میرمهنا کیش

این پارک زیبا در قسمت شمالی و شمال غربی کیش واقع شده است . اسکله تفریحی میرمهنا نیز در این پارک واقع شده است که این اسکله باعث شده این پارک به دو بخش مجازی فاز یک (از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری) و فاز دو ( بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک) تقسیم شود . فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده روی و دوچرخه ، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ پذیرای گردشگران تور کیش می باشد ، نمازخانه ساحلی ، بازار عرب ها ، کتابخانه عمومی ، بازار ماهی فروشان  ، بوفه و چایخانه قرار دارد .

پارک ساحلی میرمهنا کیش

 پارک ساحلی میرمهنا کیش


 

پارک ساحلی میرمهنا کیش

اسکله آن نیز در سال 1385 ساخته شده است که در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا وجود دارد . گردشگران تور کیش می توانند اوقات خوشی را در این پارک سپری کنند .

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: چاذبه های گردشگری کیش,پارک ساحل میرمهنا کیش,جاذبه های توریستی کیش,پارک ساحلی های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
کشتی یونانی کیش

این کشتی عظیم الجثه در غرب جزیره کیش در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته است . این کشتی در سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران به یونان به گل نشست که 80 روز تلاش برای بیرون کشیدن آن بی نتیجه ماند و سرنشینان آن کشتی را ترک کردند . اين كشتي در ابتدا شيپور امپراتور و سپس ناتوراليست و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف ، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي سيروس فارس ، همدان در تردد بوده است . كشتي يوناني از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد و گذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است .

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی کشتی یونانی نیز در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امكاناتي مانند : آمفي‌تئاتر ، كافه تريا ، رستوران ايراني و لبناني ، غرفه هاي فروش تنقلات ، ايستگاه هاي كرايه اسكيت و دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط اطراف كشتي يوناني در دست احداث است . گردشگران تور کیش می توانند علاوه بر بازدید از این کشتی لحظات خوبی را در پارک اطراف آن سپری کنند .

 کشتی یونانی کیش


 

اسکله تفریحی کیش

 

اسكله بزرگ تفريحي كيش به طول 437 متر، عرض 18 متر و مساحت 10 هزار مترمربع در انتهای بلوار دریا توسط متخصصان ایرانی با چهار فضای اقماری به روش شمع فلزي و عرشه چوبي احداث شده است. گردشگران تور کیش مي توانند با گردش بر روي اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش  از ديدن مناظر طبيعي و ماهي هاي رنگارنگ و متنوع سواحل مرجاني  كيش بر روی اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش که هيچ گونه اثر تخريبي بر زيستگاه هاي دريايي نداشته است لذت ببرند. ظرف مدت كوتاه بيست ماه فاز اول اسكله تفريحي بزرگ كيش ساخته شد و در 5/5/1385 افتتاح شد. این اسکله شامل  امكانات تفريحى نظیر قايق هاى پارويى : قايق هاى پدالى، جت اسكى، قايق هاى كف شيشه اى ، قايق هاى ماهيگيرى ، سه چرخه هاى آبى ، امكانات غواصى را دارا می باشد .

 

 اسکله تفریحی کیش

 اسکله تفریحی کیش



اسکله تفریحی کیش

 اسکله بزرگ تفریحی کیش


اسکله ی بزرگ تفریحی کیش

اسکله ی بزرگ تفریحی کیش


اسکله کیش

اسکله کیش


تصویری از اسکله تفریحی کیش

تصویری از اسکله تفریحی کیش 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اسکله تفریحی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش یکی از جدیدترین بازار های کیش با مساحت 52000 متر مربع و زیربنای 7000 مترمربع و دارای سه طبقه شامل 95 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد.

در بازار زیتون مسافران تور کیش می توانند از انواع کیف و کفش ، فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی ، روسری ، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه ، فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه ، عطر و ادوکلن و ... دیدن کنند .

 

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش


بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .

در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک خود سفر می کنند می توانند از پارک مخصوص کودکان این هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور لحظه آخری کیش این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به بازار پاردیس 2 کیش 

 

 


هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جز هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در جنوب شرقی کیش و در جاده جهان بخش ابتدایی جاده قرار دارد و فاصله فرودگاه تا این هتل آپارتمان 11 کیلومتر می باشد . هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای امکانات لازم از جمله تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی و مبلمان و حمام می باشد . مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در هتل شباویز کیش سفری خوب را تجربه کنند . از دیگر امکانات این هتل لابی ، کافی شاپ ، صندق امانات ، صبحانه رایگان ، تاکسی سرویس و . . . می باشد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تعطیلات کیش , هتل شباویز کیش , هتل های کیش , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های ساحلی کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.

 


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافران تور لحظه آخری کیش آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر کیش , هتل سیمرغ کیش , هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش هتلی 5 ستاره در تور لحظه آخری کیش می باشد که در حال احداث است و این هتل در جهت بهبود گردشگری در تور لحظه آخری کیش ساخته می شود. این هتل دارای 15 طبقه می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در کیش از بهترین جاهای کیش قرار دارد و از امکاناتی که برای مسافران تور لحظه آخری کیش در هتل پالاس کیش لحاظ شده است می توان به رستوران ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ ، کافی شاپ ، استخر روباز و . . . اشاره کرد . اگر شما قصد اقامت در این هتل را داشتید میتوانید به میدان سیری - میدان داریوش بروید و اقامتی خوب را تجربه کنید.

 


هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش هتلی 5 ستاره در تور لحظه آخری کیش می باشد که در دست احداث است ، این هتل دارای 2 بخش می باشد که یکی در دریا و دیگری در خشکی می باشد و از 130 ویلا ی 40 تا 60 متری تشکیل شده است.قابل توجه است که این این هتل دارای کف شیشه ای برای تماشای اعماق آب های خلیج فارس می باشد که مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند ساعت ها بنشینند و نظاره گر دریا باشند . این هتل را سازمان محیط زیست نیز تایید کرده است . نمونه هتل ترنج کیش در جزایر مالدیو و کارائیب وجود دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پالاس کیش , هتل ترنج کیش , هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در میدان پردیس و مشرف به دریای خلیج فارس بنا شده است. این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. این هتل در سال1381 ساخته شده است. مراکز خرید با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. مساحت این 11 هزار متر مربع می باشد. ویلاهای لوکس در باغ مصفا و بسیار زیبا هتل شایگان کیش اوقاتی خوش را برای مسافران تور کیش فراهم آورده است. لازم به ذکر است که نرخ ویلاهای لوکس شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر می باشد. دسترسی هتل به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا بهترین انتخاب میهمانان جزیره کیش باشد.

امکانات هتل شایگان کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، سونا خشک و بخار، بیلیارد، ماساژ، جکوزی، استخر، تهویه، اسنوکر و... 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش


تصویری از هتل شایگان کیش

تصویری از هتل شایگان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل مارینا پارک کیش

 هتل مارینا پارک کیش هتلی 5 ستاره با مساحتی حدود 10 هکتار و در مجموع 190 اتاق در بلوار مرجان کیش واقع شده است . هتل مارینا در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان تور کیش از فرودگاه به هتل می باشد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش


تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,هتل های 5 ستاره کیش,هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 و به تازگی بنا شده و امکانات بهتری را در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا کیش می توان به نزدیک بودن آن به دریا و بازارهای پردیس 1 ، پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش اشاره کرد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب است.

امکانات هتل آرا کیش: لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار پردیس 2

 نمایی از هتل آرا کیش

نمایی از هتل آرا کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


هتل آبادگران کیش

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا بنا شده است . قیمت این هتل نسبت به هتل های دیگر کیش مناسب می باشد. هتل ساحلی آبادگران کیش برای میهمانان تور کیش امکان دوخرچه سواری را فراهم آورده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای سرو وجود دارد. این هتل 15 دقیقه تا فرودگاه جزیره کیش  فاصله دارد.

امکانات هتل آبادگران کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و... 

 هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش


هتل 2 ستاره آبادگران کیش

هتل 2 ستاره آبادگران کیش


تصویری از هتل 2 ستاره آبادگران کیش

تصویری از هتل 2 ستاره آبادگران کیش


نمایی از هتل 2 ستاره آبادگران کیش

نمایی از هتل 2 ستاره آبادگران کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قیمت مناسب کیش,هتل های ارزان کیش,هتل آبادگران کیش,هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش که به تازگی روبروی بازار پردیس یک بنا شده از نظر موقعیت مکانی به مراکز تفریحی و مراکز خرید جزیره نزدیک می باشد. در این هتل برای رفاه میهمانان جزیره کیش اتاق های 2 تخته تا 5 تخته در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل آرامیس کیش :

تاكسي سرويس، لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، ماهواره، نمازخانه، سونا، جكوزي و... می باشد.

 هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل 4 ستاره آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش


نمایی از هتل 4 ستاره آرامیس کیش

نمایی از هتل 4 ستاره آرامیس کیش


تصویری  از هتل آرامیس کیش

تصویری  از هتل آرامیس کیش


هتل آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش در مقابل بازار زیتون و در بلوار دریا کیش بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و جزیره می باشند.

امکانات هتل آرامش کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورهای تفریحی و...

نشانی هتل آرامش کیش :

جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


نمایی از هتل 4 ستاره آرامش کیش

نمایی از هتل 4 ستاره آرامش کیش


هتل 4 ستاره آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش


تصویری از هتل 4 ستاره آرامش کیش

تصویری از هتل 4 ستاره آرامش کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامیس کیش , هتل 4 ستاره آرامیس کیش , هتل 4 ستاره کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش با حدود 5300 متر مساحت از نظر موقعیت مکانی نزدیک به میدان امیرکبیر و در پشت هتل مریم کیش ، در قسمت شمالی هتل مرکز تجاری زیتون واقع شده در قسمت جنوبی بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس واقع شده است.

امکانات هتل آریان کیش از جمله رستوران جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی، سالن بیلیارد و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت را جهت آسایش میهمانان  جزیره کیش فراهم آورده است. فاصله زمانی این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می باشد. هتل آریان کیش دارای 69 اتاق و 42 پرسنل است.

امکانات رفاهی هتل آریان کیش : روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى،

رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی با کلیه امکانات

امکانات تفریحی هتل آریان کیش : خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل 4 ستاره آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش


نمایی از هتل 4 ستاره آریان کیش

نمایی از هتل 4 ستاره آریان کیش


تصویری از هتل 4 ستاره آریان کیش

تصویری از هتل 4 ستاره آریان کیش


تصویری از هتل آریان کیش

تصویری از هتل آریان کیش


هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آریان کیش,هتل های 4 ستاره کیش,هتل 4 ستاره آریان کیش,هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

تفریحات معروف کیش

 

 

اسب سواری در جزیره کیش از جمله ورزش هایی است كه علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سواركاران در تور کیش آرامش می دهد و باعث تمدد اعصاب و راحتی فكر مسافران تور کیش می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره کیش (جنب ورزشگاه المپیك) در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد در تور کیش، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را برای گردشگران تور کیش داشته باشد.باشگاه سواركاری كیش هم اكنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممكن كرده است.

 

اسب سواری در کیش

 

 

اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که مسافران تور کیش می توانند با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروند و اوقات خوشی را در تور کیش تجربه کنند. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و چنانچه کامل شارژ شده باشند تا یک ساعت یا بیشتر می توانید در تور کیش با آنها به گشت و گذار بپردازید. علاقه مندان تور کیش می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی را اجاره نمایند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی برای مسافران تور کیش :

- داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
- به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
- استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی) توسط مسافران تور کیش .
- دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
- خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده در تور کیش می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مراکز خرید معروف کیش

 

 

 

بازار بين المللي پرديس يك واقع در جزیره کیش، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي درزميني به مساحت تقريبي 19854 مترمربع و  زيربناي حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاري و اداري راه اندازي و فعاليت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربين المللي پرديس يك با حفظ شعارمشتري مداري كالاهاي مورد تقاضاي مشتريان محترم را در تور کیش با رعايت كامل حرمت خريداران عزيز به مسافران تور کیش ارائه مي نمايند.دربازارپرديس يك نمايندگي هاي معتبري وجوددارند كه با قيمت نازل اقلام خودرا ارائه مي نمايند .مطمئن باشيد كه در تور کیش از اين بازار و اجناسي كه در آنجا پيدا مي‌كنيد، راضي خواهيد بود و دست خالي از آن بيرون نخواهيد آمد. اجناسی كه در اين بازار به فروش مي‌رسد، قیمتهايي متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به اين بازار برويد و از خريد كردن و گشت و گذار در آن لذت ببريد.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربين المللي پرديس يك برای خرید مسافران تور کیش عبارتند از :
انواع مختلف پوشاك , وسايل صوتي وتصويري , انواع تلفنهاي همراه وانواع كيف وكفش , انواع ساعت هاي معروف ومارك دار, مكمل هاي غذائي , سيستمهاي كامپيوتري , تعميرات موبايل و...

 

 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران تور کیش از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های گردشگری کیش

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد.در تور کیش حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را در تور کیش تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا توسط مسافران تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 

 

باغ پرندگان کيش يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين جزيره است. مراحل راه اندازي باغ پرندگان به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و هم اکنون روزانه 500 گردشگر در تور کیش از اين باغ ديدن مي کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند.دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.در اين باغ بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا برای تماشای گردشگران تور کیش نگهداري مي شوند. در برکه وسط باغ فلامينگوها , پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار , ايبيس, قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي, مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد گردشگران تور کیش قرار مي دهد.از ديگرگونه هايي که در باغ پرندگان کيش مشاهده مي شود مي توان طاووس ها, انواع طوطي هاي سبز, کاسکو, کاکاتوآلبا, ماکائو, طاووسک ها , قرقاول چيني, پنگوئن هاي پاسياه, توکان و مرغ شاخ دار را نام برد.علاوه بر پرندگان مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون نيز در اين باغ برای بازدید مسافران تور کیش نگهداري مي شود.

 

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیشاست. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي برای استفاده مسافران تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستورانهای معروف کیش

 

رستوران پدیده شاندیز واقع در نزدیکی مرکز خرید پدیده در غروب کیش  با ظرفیت 2000 هزار نفر و همراه با موزیک زنده و ترانسفر رایگان آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش و کیشوندان عزیز و همچنین آمادگی برگزاری مراسم و جشن  می باشد .رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن نزد مسافران تور کیش معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی تور کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را نزد گردشگران تور کیش دو چندان کرده است .

 

 

 

 

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جزء رستوران های خوب جزیره نزد گردشگران تور کیش به شمار میرود .این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش می باشد . این رستوران معروف و شناخته شده مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها قرار دارد که به دلیل منوی متنوع , غذاهای خوشمزه و با کیفیت , اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن , بین گردشگرانتور کیش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث شده تا میهمانان تور کیش لحظاتی خاطره انگیز را تجربه نموده و طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای معروف کیش

 

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش به فاصله 10 دقیقه ای از مرکز جزیره کیش و فرودگاه واقع در میدان سعدی, ابتدای جاده ی جهان نزدیک بازار عربها سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع با ظرفیت 47 باب اتاق (159 عدد تخت) به مدیریت جناب آقای کلینی تاسیس گردید.هتل آفتاب شرق از لحاظ کیفیتی و خدماتی برای مسافران تور کیش در رده 3 ستاره تاپ می باشد.

در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش وجود دارد.این هتل سه ستاره با امکانات و خدمات جانبی خود بسیاری از مسافران تور کیش را شیفته خود ساخته است . این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد.

از دیگر امکانات هتل آفتاب شرق کیش برای گردشگران تور کیش :

روم سرويس 24 ساعته، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها , اینترنت پر سرعت و ...

 

 

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دواشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست تور کیش میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله برای راحتی مسافران تور کیشفاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 

 

اگر در تور کیش نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شما در تور کیش می باشد.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره برای اقامت در تور کیش مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش وقابل توجه مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

 


لاک پشت های دریایی کیش

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش و صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور لحظه آخری کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور لحظه آخری کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 


پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور لحظه آخری کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز تفریحی کیش , پارک ساحلی سیمرغ کیش , لاک پشت های دریایی کیش , پارک ساحلی میرمهنا کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 


هتل پانیذ کیش که هتلی 2 ستاره  برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی پاساژ مروارید کیش قرار دارد از ویژگی های دیگر این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید می باشد صبحانه و نهار و شام  را می توانید در این هتل میل کنید . از خدمات خاص آن که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش مهم است میتوان به  ترانسفر فرودگاهی و تخفیف %50 پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد . هتل پانیذ کیشدارای فضایی با طراحی بسیار زیبا که در آن سبک اسپانیایی دیده می شود و همچنین نزدیک بودن این هتل به دریا بر امتیازات آن می افزاید . قابل توجه مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک سفر میکنند اقامت در هتل پانیذ کیش برای اطفال زیر 5 سال  رایگان می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه 3 کیلومتر می باشد.از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم گشته است می توان رستوران و  کافی شاپ را نام برد .


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگ نمازخانه و رستوران است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل ها در کیش , هتل ستاره طلایی کیش , هتل پانیذ کیش , هتل شایان کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش  واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با انواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دل انگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران تور لحظه آخری کیش زیادی را هر ساله به خود جذب می کند

 


 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است

 


هتل ارم کیش

 هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره در موقعیت عالی در میدان پردیس کیش واقع شده است با مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع است و رو به دریای زیبای خلیج فارس است.از ویژگی های این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش این است که هفتاد درصد اتاقها رو به دریا هستند.هتل بزرگ ارم دارای دویست و ده اتاق ،دو استخر و سونا،فروشگاه تجاری ،کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی،رستوران گردان،سالن مخصوص جشن ها ،دو امفی تئاتر با ظرفیت چهار صد نفر و پنجاه نفر،سالن کنفرانس چهل نفره،امکانات ورزشی مانند سالن بیلیارد،کلوپ ورزشی است سوئیت آپاتمانهای هتل در بین باغ پر از گل و گیاه قرار گرفته اند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , هتل مارینا پارک کیش ، هتل داریوش کیش , هتل ارم کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران تور کیش 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

بازار شهر چین کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

فاصله هتل جام جم کیش تا دریا؟

فاصله هتل جام جم کیش تا دریا؟

هتل جام جم تور کیش 94 در میدان ساحل قرار گرفته و یک هتل 3 ستاره می باشد. این هتل از 51 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. بازار ونوس روبروی هتل واقع شده و میهمانان تور کیش 94 به راحتی می توانند به این مرکز خرید دسترسی داشته باشند. در مجموع مراکز خرید 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل فرودگاه قرار گرفته است. همچنین دریا و اسکله تفریحی به هتل مسافران تور کیش 94 نزدیک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و امکانات هتل لطفا به نظرات مسافران درباره هتل جام جم کیش مراجعه نمایید.

 

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش . نمای بیرونی


 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش . لابی هتل
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

موضوع : تور کیش


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: فاصله هتل جام جم کیش تا دریا؟,کیفیت هتل جام جم کیش,امکانات هتل جام جم کیش,قیمت هتل جام جم کیش,آدرس هتل جام جم کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

كدوم بازارها تو كيش خوبه؟

 

تور كيش هتل مارينا پارك

تور كيش هتل مارينا پارك

بازارها و مراكز خريد در تور کیش 94 يكي از جاذبه هاي گردشگري جزيره به شمار ميروند كه مسافران تور کیش  معمولا بخشي از زمان سفر خود را به بازديد و خريد از اين بازارها اختصاص ميدهد. از بازارهاي مهم كيش ميتوان به مراكز خريد زير اشاره كرد :

مركز خريد پرديس 1 و 2 كيش ( واقع در ميدان پرديس ) كه از جمله معروفترين بازارها در تور كيش 94 به شمار ميروند در اين بازار فروشگاه هاي پوشاك ، لوازم خانگي و صوتی تصويري فعاليت ميكنند

 بازار مرواريد كيش (واقع در بلوار مرواريد كيش) در اين مركز بيشتر پوشاك ، عطر و ادكلن و لوازم ورزشي ویژه مسافران تور کیش 94 عرضه ميشود  

بازار مريم (واقع در خيابان ثنایی كيش ) در اين بازار هم بيشتر پوشاك مردانه و زنانه عرضه ميگردد

 بازار ونوس ( واقع در تقاطع خيابان ثنايي و بلوار دريا  خريد ) در تور کیش 94، بازار زيتون ( واقع در بلوار ساحل كيش ) ، مركز تجاری ( واقع در خيابان فردوسي كيش ) ، بازار صفين و.. اشاره كرد . علاوه بر اين مراكز خريد محلي نيز در تور كيش 94 وجود دارند مانند مركز خريد صدف كيش ( واقع در شهرك صدف فاز پنج ) ، مركز خريد بوستان كيش ( واقع در شهرك صدف فاز يك ) ، مركز خريد گلستان كيش ( واقع در شهرك صدف فاز 2 ) ، مركز خريد شقايق در تور كيش 94 ( واقه در ميرمهنا مجتمع مهستان ) ، مركز خريد حافظ ( واقع در مقابل بازار پانيذ  كيش ) ، مركز خريد دامون ، مركز خريد بساك.
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

موضوع : تور کیش


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: كدوم بازارها تو كيش خوبه؟,بازدید از کیش,مراکز خرید کیش,معرفی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

قیمت هتل ایران کیش؟

قیمت هتل ایران کیش؟

هتل ایران تور کیش 94 با طراحی و معماری منحصر به فرد جزء هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و در بلوار خلیج فارس واقع شده است.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است. مثلا قیمت هتل ایران در تور کیش 94 در ایام تعطیل بالاتر از ایام عادی است. یا قیمت ها در اواخر هفته از اوایل هفته گرانتر است. شما برای آگاهی بیشتر در مورد قیمت هتل های در تور کیش 94 می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس بگیرید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کیفیت و خدمات هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل ایران کیش مراجعه نمایید.

 

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . نمای بیرونی


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . لابی هتل


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . اتاق هتل
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

موضوع : تور کیش


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل ایران کیش؟,امکانات هتل ایران کیش,آدرس هتل ایران کیش,خدمات هتل ایران کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 تور کیش هتل گراند

هتل گراند از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که مقابل بازار ونوس واقع شده است. این هتل متشکل از 6 طبقه و 60 اتاق می باشد. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا و بسیار تمیز هستند و مسافران عزیز تور لحظه آخری می توانند با اقامت در این هتل از سفر خود لذت ببرند. هتل گراند کیش تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و به دریا بسیار نزدیک است. همچنین این هتل فقط 5 دقیقه تا بازار ونوس و 7 دقیقه تا بازار زیتون فاصله دارد.

 

تور کیش هتل گراند

از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی , تاکسی سرویس و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که فاز دوم این هتل به زودی ساخته می شود که متشکل از 120 اتاق است و تمام امکانات جانبی و رفاهی لازم را دارا می باشد. گردشگران عزیز تور لحظه آخری با اقامت در این هتل می توانند به راحتی با یک پیاده روی کوتاه به بازار بروند و خرید کنند و یا به ساحل بروند از دیدن دریای همیشه خلیج فارس لذت ببرند.

 

تور کیش هتل گراند

 

 

هتل ونوس کیش

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 


تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور لحظه آخری با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 هتل صدف کیش

این هتل 4 ستاره که نمایی صدفی شکل دارد و بسیار جذاب برای گردشگران تور لحظه آخری کیش و در مینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد.


 

 هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع  واقع شده است و در سال هشتاد دو تاسیس گردید هتل  نزدیک به مراکز خرید است و بسیار قابل توجه مسافران تور لحظه آخری کیش میباشد.هتل هلیا دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره اینترنت داخل اتاقها،کافی نت،مینی بار،صندوق امانات،کافی شاپ و رستوران در فضای باز است.


 

 هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

این هتل 4 ستاره هتلی نوساز با امکانات رفاهی لازم است هتل نزدیک به بازار پردیس است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای کافی شاپ در فضای باز و روم سرویس 24 ساعته است.

مطالب مرتبط :

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش , هتل آرامیس کیش , هتل هلیا کیش , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره در موقعیت عالی در میدان پردیس کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش واقع شده است با مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع است و رو به دریای زیبای خلیج فارس است.از ویژگی های این هتل این است که هفتاد درصد اتاقها رو به دریا هستند.هتل بزرگ ارم دارای دویست و ده اتاق ،دو استخر و سونا،فروشگاه تجاری ،کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی،رستوران گردان،سالن مخصوص جشن ها ،دو امفی تئاتر با ظرفیت چهار صد نفر و پنجاه نفر،سالن کنفرانس چهل نفره،امکانات ورزشی مانند سالن بیلیارد،کلوپ ورزشی است سوئیت آپاتمانهای هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش در بین باغ پر از گل و گیاه قرار گرفته اند.

 


 

گراند هتل کیش 4 ستاره

گراند هتل کیش

گراند هتل کیش یک هتل 4 ستاره است که دارای موقعیت بسیاری خوب و مناسبی است. نزدیک دریای نیلگون خلیج فارس است و فقط هفت دقیقه با آن فاصله دارد. از مزایای دیگر این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش این است که بازار زیتون نزدیک است. اتاق های گراند هتل کیش عموما رو به دریا هستند و تراس دارند و شما می توانید نهایت لذت را از سفر به جزیره زیبای کیش و اقامت در این هتل ببرید. از امکانات گراند هتل کیش داشتن کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی و اینترنت در لابی و... می باشد.


 

 هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران تور لحظه آخری کیش میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش , گراند هتل , هتل سارا , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش , مدرن ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری کیش در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران تور لحظه آخری کیش  را هر ساله به خود جذب می کند

 

هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل ها برای مسافرین تور لحظه آخری کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش , هتل داریوش کیش , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش , شیک ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل شایگان کیش

 

 هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش یکی از هتلهای مطرح کیش برای مسافرین تور کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  هتل شایگان کیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، برای مسافرین تور کیش سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . اتاق هتل

 

 مسافرينی كه در اين هتل اقامت داشته اند مي توانند ، با كليك بر روی ستاره ها ميزان رضايتمندی خود را از آيتم های مختلف، در اختيار ديگران قرار دهند:

  

 

وضعیت کلی اتاق ها                              

       1111111111 Rating 65% (125 Votes)                               

چگونگی برخورد کارکنان 

       1111111111 Rating 75% (89 Votes)                               

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

       1111111111 Rating 74% (90 Votes)                               

کیفیت سرویس های پذیرایی

       1111111111 Rating 68% (80 Votes)                               

ارزیابی کلی هتل

       1111111111 Rating 63% (94 Votes)                               

 مطالب مرتبط



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش , بهترین هتل های کیش , شیک ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است و مناسب مسافرین تور کیش که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

 

 

عکس ها و عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
اتاق هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

 

 مسافرينی كه در اين هتل اقامت داشته اند مي توانند ، با كليك بر روی ستاره ها ميزان رضايتمندی خود را از آيتم های مختلف، در اختيار ديگران قرار دهند:

  

 

وضعیت کلی اتاق ها                              

       1111111111 Rating 63% (72 Votes)                               

چگونگی برخورد کارکنان 

       1111111111 Rating 76% (48 Votes)                               

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

       1111111111 Rating 79% (44 Votes)                               

کیفیت سرویس های پذیرایی

       1111111111 Rating 75% (46 Votes)                               

ارزیابی کلی هتل

       1111111111 Rating 76% (49 Votes)                               

مطالب مرتبط


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش , بهترین هتل های کیش , شیک ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد